Uswiadamianie dziecka :-)

61. Data: 2002-01-16 23:47:31

Temat: Popychanie... wozka naturalnie :-)
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| ROTFL - ja Ci powiem.
| Trzeba mieć niezłą krzepę - ale da się.....wózek z dziecięciem
fruuuuu
| na ręce i dygasz po tych schodach klnąc siaczyście pod nosem
| :)))))))))))

A co robi w tym czasie tata? Trzyma mamie torebke? :-)

Pozdrawiam serdecznie ;-)
didziak :-)

62. Data: 2002-01-17 00:09:49

Temat: Re: Popychanie... wozka naturalnie :-)
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"didziak" <d...@g...pl> wrote in message
> fruuuuu
>
> A co robi w tym czasie tata? Trzyma mamie torebke? :-)

Zarabia na pieluchy:)))))
Anka

63. Data: 2002-01-17 10:55:47

Temat: Re: Uswiadamianie dziecka :-)
Od: "Agnieszka O." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

wyciągnęłam Cię z KF i co widzę:

> I tu jest właśnie problem, bo nie masz racji... Po prostu z fałszywych
> założeń wyciągasz fałszywe wnioski...

i to od byłej nauczycielki matematyki..... fe..... Z fałszywych założeń
wolno wyciągać dowolne wnioski! Wynikanie z fałszu jest zawsze prawdziwe!!!!

z matematycznym pozdrowieniem
Agnieszka

PS Witam grupę bom jeszcze się tu nie odzywała.

64. Data: 2002-01-17 12:33:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka O." <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a26age$d09$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> i to od byłej nauczycielki matematyki..... fe..... Z fałszywych założeń
> wolno wyciągać dowolne wnioski! Wynikanie z fałszu jest zawsze

hehe... precyzja mi gdzieś uciekła... faktycznie z fałszu ma prawo wynikać
prawda... ale to zupełnie nie jest pl.sci.matematyka, więc mam nadzieję na
wybaczenie...
Hmm... a czymże ta amnestia na KF była spowodowana?
Hmm... może łapkę sobie podamy na zgodę? Ja o pieskach już nie będę
obiecuję...
Hmm... I jeszcze życzę dużo dystansu przy czytaniu grupy... szkoda nerwów...
Pozdrawiam serdecznie

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

65. Data: 2002-01-17 12:47:24

Od: "Agnieszka O." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe... precyzja mi gdzieś uciekła... faktycznie z fałszu ma prawo wynikać
> prawda... ale to zupełnie nie jest pl.sci.matematyka, więc mam nadzieję na
> wybaczenie...

OK. Wybaczam.

> Hmm... a czymże ta amnestia na KF była spowodowana?

Postanowieniem noworocznym..... już złamanym.... a było to nieuczestniczenie
w grupach tylko wzięcie się do roboty.....

> Hmm... może łapkę sobie podamy na zgodę? Ja o pieskach już nie będę
> obiecuję...
> Hmm... I jeszcze życzę dużo dystansu przy czytaniu grupy... szkoda
nerwów...

Jeśli uda mi się zachować dystans łapka na zgodę jest niewykluczona.... ale
ja staszny nerwus jestem.... a Ty nic się nie zmieniasz.... jeżeli wiesz co
mam na myśli....

> Pozdrawiam serdecznie
ja również (i biorę się do roboty)

Agnieszka

66. Data: 2002-01-17 20:49:38

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

>A co robi w tym czasie tata? Trzyma mamie torebke? :-)

Jak to co???? A każdy normalny facet robi o 12:00 w południe? Moj na
ten przykład siedzi w pracy i pracuje :)))))

Ja nie z tych matek co kiszą dziecko w domu jak ogórki z powodu:
1.) braku podjazdu (targałam wózek z zakupami i dzieckiem po tygodniu
od porodu do 4 miesięcy (teraz mamy windę). I mam taką krzepę, że
tylko podejdź i powiedz coś nie tak....a zoaczymy kto mocniejszy ;)))
)
2.) tego, że mąż jest w pracy o aona taka wiotka i słaba i sama nie da
rady iśc z tym dzieckiem.
3. ) cokolwiek tu nie wpiszesz i tak będzie dobre - psim obowiązkiem
każdej matki jest iść z dzieckiem na spacer - bo dziecko to nie świnka
morska, że można trzymać je w domu jak w akwarium ;)))))) a psim
obowiązkiem każdego normalnego ojca (nie mówię o dewiantach co
zostawiają kobietez dzieciem) jest po proacy pomoć żonie w różnoraki
sposób - to już zależy od tego jak tam w ich związku jest. On może
iśc na kolejny spacer, lub coś tam w domu zrobić.

Marzenka Wojownicza Dziś ;))))

67. Data: 2002-01-17 23:18:10

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka O." <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a26age$d09$1@news.onet.pl...
> PS Witam grupę bom jeszcze się tu nie odzywała.

Czesc Agnieszko :-))).
Coraz wiecej nas tu sie schodzi i bardzo dobrze. Pisz duzo :-)

Adiola

68. Data: 2002-01-19 19:05:18

Temat: Odp: Popychanie... wozka naturalnie :-)
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

("Co robi tata, co robi tata, co tata dzis robi, niech ktos mi
odpowie...")
| Jak to co???? A każdy normalny facet robi o 12:00 w południe? Moj na
| ten przykład siedzi w pracy i pracuje :)))))

Grlyp!

| Ja nie z tych matek co kiszą dziecko w domu jak ogórki z powodu:
| 1.)
| 2.)
| 3.)

Grlyp!

| Marzenka Wojownicza Dziś ;))))

Grlyp!
Yyyyy...
Znaczy sie... chcialem powiedziec... Ekhm...
A moge powiedziec, ze nie mialem nic zlego na mysli?
.... i w ogole przepraszam, ze zasubskrybowalem ta grupe... :-|
A pirackie plytki juz dawno polamalem! NAPRAWDE!

A teraz powaznie:
"Ja nikogo sie nie boje, chocby niedzwiedz to dostoje!"
:-)P

Pozdrawiam PMSnom Marzenke :-)
didziak :-)

a teraz poprosze o rozsadne kontrargumenty
zyczenia - na Nowy Roczek
Zyczenia noworoczne
urodziny
malzenstwo?