mediator

1. Data: 2002-01-02 08:23:23

Temat: mediator
Od: "Vega" <V...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś korzystał kiedyś z pomocy mediatora rodzinnego ? Gdzie go znaleźć i
jak w ogóle się to odbywa.
Z góry dziękuję za pomoc.
Kaśka

2. Data: 2002-01-02 10:38:35

Temat: Re: mediator
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Vega napisal/a:
>Witam,
>Czy ktoś korzystał kiedyś z pomocy mediatora rodzinnego ? Gdzie
>go znaleźć i jak w ogóle się to odbywa. Z góry dziękuję za
>pomoc. Kaśka

A co to jest? Chcesz z mezem rozmawiac przez adwokata??

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

3. Data: 2002-01-02 12:25:19

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vega" <V...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> Czy ktoś korzystał kiedyś z pomocy mediatora rodzinnego ? Gdzie go znaleźć
> [...]

Istnieje coś takiego jak Fundacja Mediacjii Rodzinnych.
Ich przynajmniej udało mi się znaleźć
Z tym ze ich dzialalnoś zakrawa na kpinę
Od 2 miesięcy nie mogą skontaktować się rzekomo z moją żona mimo ze mi
zajmuje to góra 15min

Pozdrawiam
Marek

4. Data: 2002-01-02 16:55:41

Od: Agnieszka Musial <a...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek W." wrote:

> [...]
> Z tym ze ich dzialalnoś zakrawa na kpinę
> Od 2 miesięcy nie mogą skontaktować się rzekomo z moją żona mimo ze mi

Hej!
Co innego się skontaktować, a co innego "sklonić" do uczestnictwa w
mediacji. Nie jest rolą mediatora namawianie, nakłanianie - mediator
jakby uczestniczy, jako "obiektywny" swiadek - a strony biorace udzial w
mediacji, w duzej mierze same maja wypracowac pewien rodzaj
porozumienia. Mediator towarzyszy i pomaga słuchac siebie wzajemnie.

Mediacje prowadzą także, co juz pisałam kiedyś Rodzinne Osrodki
Diagnostyczno - Konsultacyjne dzialajace przy Sądach we wszystkich
wiekszych miastach Polski.

Jeśli obie strony konfliktu wykazują gotowość - to wydaje mi się, że
warto spróbować każdej możliwej drogi prowadzacej do porozumienia.

Pozdrawiam
Agnieszka

ps: poniwaz coraz wiecej zaglądam na listę, chciałam tez rzywitać się z
wszystkimi i pozdrwoic znajomych i nieznajomych :-)). Jesli czas mi
pozwoli, bo chęci mam duze, postaram sie tez czynnie udzielć na grupie.
Mam własną rodzinkę od około sześciu lat, a od dwóch i pół córeczkę -
Martynkę.
Jak w każdej rodzinie i nam nie obce są różne problemy, które mam
nadzieję, dzieki grupowemu doświadczeniu, wsparciu i pomocy będzie
łatwiej przechodzić :-)).

5. Data: 2002-01-02 19:33:47

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby uczestniczy, jako "obiektywny" swiadek - a strony biorace udzial w
> mediacji, w duzej mierze same maja wypracowac pewien rodzaj

wiem tyle ze zona wyraziła zgode - uwaza ze lepiej to bedzie na sprawie
rozwodowej wyglądało dla niej

ale nie zależnie od pobódek zgodziła sie

Pozdrawiam
Marek

Uswiadamianie dziecka :-)
a teraz poprosze o rozsadne kontrargumenty
zyczenia - na Nowy Roczek
Zyczenia noworoczne
urodziny