Utracona młodość

81. Data: 2010-02-28 23:31:05

Temat: Re: Utracona młodość
Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dd94a23a-9ff3-4eb7-8d3b-7a7cba1fc8b3@b7g2000yqd
.googlegroups.com...

> Boszzzz Redi nie szalej z tymi poszlakami, domoroszły pszychologu :P

Sakujami wielokrotnie na grupie pisał o sobie, ze szczegółami.
Pamięć mam dobrą.

82. Data: 2010-02-28 23:35:21

Od: Temptor <s...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 22:57, Magdulińska pisze:
> No to w takim razie ja już też jestem starą babcinką.
> Oj, jaką starą.

Haha, widzę, że się poczucie starości udziela na grupie lawinowo.
Młodość wyszła z mody, czy co?

> Też mnie możesz pocieszać. :-*

Ty nie potrzebujesz pocieszania, jesteś jak młoda Afrodyta. Choć nie
będę Ci tego mówić, tylko będę "pocieszać" ;*

--
Temptor Redemptor

83. Data: 2010-02-28 23:39:40

Od: Temptor <s...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 22:55, Magdulińska pisze:

> Hahaha. Ty i wilk. Potulny jak baranek a pod wilka się podszywa ;*

kwestia skutecznej mimikry

P.S.
pozdrowienia dla czerwonego kapturka ;)

--
Temptor Redemptor

84. Data: 2010-03-01 00:46:28

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-01 00:39, Temptor pisze:

> kwestia skutecznej mimikry

No co Ty nie powiesz? :-P

> P.S.
> pozdrowienia dla czerwonego kapturka ;)
>

> --
> Temptor Redemptor

Dzięki :-D - sam przekażesz :-*

85. Data: 2010-03-01 00:49:18

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-01 00:35, Temptor pisze:

> Haha, widzę, że się poczucie starości udziela na grupie lawinowo.
> Młodość wyszła z mody, czy co?

Każdy wiek ma swój urok.

> Ty nie potrzebujesz pocieszania, jesteś jak młoda Afrodyta. Choć nie
> będę Ci tego mówić, tylko będę "pocieszać" ;*

=-O
Obiecujesz? Już się nie mogę doczekać. Trzymam Ciebie za słowo. ;-)

86. Data: 2010-03-01 12:44:17

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 21:36, XL pisze:

> No, teraz to dopiero zacznę szaleć ;-)

Iksia - Ty jesteś bardzo młoda duchem - jak 20-tka. :-*

87. Data: 2010-03-01 14:30:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 13:44:17 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Iksia - Ty jesteś bardzo młoda duchem - jak 20-tka. :-*

Gorzej... ;-PPP
--

Ikselka.

88. Data: 2010-03-01 16:20:12

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam 38 lat, czuje się staro. Może dlatego że nie założyłem własnej rodziny.
Gdy życie się rozpoczynało miałem nadzieję spotkac miłość, teraz życie jest
tylko czekaniem na śmierć - za starzy na grzech za młodzi na sen. Młodo czułem
się na studiach, aż do czasu gdy się skońcżyły. Po studiach poczułem się znowu
młody mając kontakt z ludźmi. Dziesięć lat temu było jeszcze dobrze ale to
minęło.

Weź rower, namiot, śpiwór i w podróż dookoła świata.

Re: Piaskownica - przeniesione z Re: nowa amnestia cbneta :)
* Czy SZATAN jest KRETYNEM ? *
# Dobry gwałt ?
Odezwa do narodu !
# Zła wola-,