Utracona młodość

1. Data: 2010-02-28 12:28:13

Temat: Utracona młodość
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Mam 38 lat, czuje się staro. Może dlatego że nie założyłem własnej rodziny. Gdy życie
się rozpoczynało miałem nadzieję spotkac miłość, teraz życie jest tylko czekaniem na
śmierć - za starzy na grzech za młodzi na sen. Młodo czułem się na studiach, aż do
czasu gdy się skońcżyły. Po studiach poczułem się znowu młody mając kontakt z ludźmi.
Dziesięć lat temu było jeszcze dobrze ale to minęło.

2. Data: 2010-02-28 12:35:07

Temat: Re: Utracona młodość
Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 13:28, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> [...]
kontakt z ludźmi. Dziesięć lat temu było jeszcze dobrze ale to minęło.

O widzisz i dobrze trafiłes bo my tu lubimy
dyskutować na takie tematy.
Co mogę dla Ciebie zrobić - jak pomóc?
Czego oczekujesz - porady? :)

ps. Dla otuchy powiem Ci że ja mam 33 i też czuje sie staro :)

3. Data: 2010-02-28 12:37:07

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...
> Czego oczekujesz - porady? :)

Porady czym wypełnić swoje życie

4. Data: 2010-02-28 12:45:57

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał

> [...]
> sen. Młodo czułem się na studiach, aż do czasu gdy się skońcżyły. Po
> studiach poczułem się znowu młody mając kontakt z ludźmi. Dziesięć lat
==
Przyjacielu, ja ma 47 lat i rozbitą rodzinę, którą sam zniszczyłem
swoim nałogiem. Krótko mówiąc pokonałem się sam. I też czekam
na śmierć, ale nie ma tak łatwo, długi będą mnie męczyć jeszcze przez
siedem lat. Tak czy owak, jeśli szukasz bratniej duszy, to... jestem...

zdar
al_|) brat

5. Data: 2010-02-28 12:46:55

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał

> Porady czym wypełnić swoje życie
==
Najlepiej wypełnić siebie przyjaźnią, tak mi się zdaje.

zdar
al_|) brat

6. Data: 2010-02-28 12:47:30

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 13:37, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:8bb099c0-5e30-4deb-89c5-cd6c02fa7fde@
t41g2000yqt.googlegroups.com...

> Porady czym wypełnić swoje życie

Hmm wieloma rzeczami, ktore sprawiają ci przyjemność, pasjonują. :)
Ale tak sie zastanawiam czy na pewno chcesz to tu omawiać?
Może to niezbyt dobty pomysł - co?

7. Data: 2010-02-28 12:47:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...

> Porady czym wypełnić swoje życie

Miłością

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2010-02-28 12:50:49

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 13:45, "al _|\) brat" <k...@i...pl> wrote:
> U ytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisa

> ==
> Przyjacielu, ja ma 47 lat i rozbit rodzin , kt r sam zniszczy em
> swoim na ogiem. Kr tko m wi c pokona em si sam. I te czekam
> na mier , ale nie ma tak atwo, d ugi b d mnie m czy jeszcze przez
> siedem lat. Tak czy owak, je li szukasz bratniej duszy, to... jestem...
>
> zdar
> al_|)  brat

Czemu mówisz,że czekasz na śmierć. Skoro wyszedłes z nałogu
to możesz zacząć od nowa. Nowy dom, nowa rodzina, nowe plany. :)
No chyba że dalej tkwisz w nałogu?

9. Data: 2010-02-28 12:54:23

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...

> Porady czym wypełnić swoje życie

<<
..
Dałeś mi, Boże, kęs istnienia,
Co mi na całą starczy drogę -
Przebacz, że wpośród nędzy cienia
Nic ci, prócz butów, dać nie mogę.
W szyciu nic nie ma, oprócz szycia,
Więc szyjmy, póki starczy siły!
W życiu nic nie ma, oprócz życia,
Więc żyjmy aż po kres mogiły!
..

chłopie w twoim wieku dopiero zacząłem
rozglądać się za żoną ( tzn. swoją własną) :-)

jak chcesz szkończyć jak cb==ender
- czyli w kalectwie po lobotomi
emocjonalnej wykonanej brzytwą
"yntelygencji" w imeniu pychy
to wiesz kogo czytać :-)
Ale "myślę ,że wątpie" byś
był aż tak nierozgarnięty

jeszcze wszystko przed tobą
powodzenia

10. Data: 2010-02-28 13:01:44

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Czemu mówisz,że czekasz na śmierć. Skoro wyszedłes z nałogu
to możesz zacząć od nowa. Nowy dom, nowa rodzina, nowe plany. :)
Z takimi długami nie ma szans na nowy dom, nową rodzinę
i nowe plany. Oczywiście są też marzenia, które czasem się
spełniają. :o)

zdar
al_|) brat

Ps. A co do śmierci, to jestem już po drugiej stronie
połowy mojego życia. W Polsce średnia dla mężczyzn wynosi 65 lat.
W sumie nieźle wyliczyła to władza z tą emeryturą - he, he.

Re: Piaskownica - przeniesione z Re: nowa amnestia cbneta :)
* Czy SZATAN jest KRETYNEM ? *
# Dobry gwałt ?
Odezwa do narodu !
# Zła wola-,