Utrzymanie domu 250 m

1. Data: 2012-10-24 06:17:46

Temat: Utrzymanie domu 250 m
Od: "Baska" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje utrzymanie domu 250 metrów - ogrzewanie gazowe. Chodzi mi o
utrzymanie roczne.

2. Data: 2012-10-24 06:49:21

Temat: Re: Utrzymanie domu 250 m
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 października 2012 08:17:48 UTC+2 użytkownik Baska napisał:
> Ile kosztuje utrzymanie domu 250 metr�w - ogrzewanie gazowe. Chodzi mi o
>
> utrzymanie roczne.

Na pl.misc.budowanie wrzuc to pytanie tam więcej osób w temacie będzie.
Ale trudno precyzyjnie odpowiedzieć na tak ogólnie zadane pytanie.
Ogrzewanie gazem może Ciebie kosztowac 3tys a może i 6tys w zalezności jak ocieplony
dom, jaki kocioł itp.
Podatek od nieruchomości- tu stawki są tez różne-ja płacę 170zł za rok moja mama w
sasiedniej gminie 170zł za kwartał.
Woda+ kanaliza- przyjmij 4m23 na osobe na miesiąc. A ceny różne- u mnie ok 4,5 zł/m3
wody+ścieków, jednak np 60km dalej w jednym z miast cena wody i ścieków to 39zł/m3.
Prąd- rodzina 2+1 można przyjąć ok 300-350kWh na miesiąc, tu różnic cenowych
znaczących nie ma więc około 200zł mozna przyjąć.
Śmieci u nas 26zł za pojemnik ja opróżniam raz na 3 miesiace bo segreguje odpady i
plastyki, szkło, papier wwrzucam za darmo do postawionych przez gmine przeznaczonych
do tego pojemników. Ale od lipca 2013 roku zmieniają się opłaty za wywóz
nieczystościio- będzie to w formie dodatkowego podatku różnego w różnych gminach.
To tak w skrócie.

3. Data: 2012-10-24 08:50:58

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
d...@g...com
*Kris* napisał(-a):

> w jednym z miast
> cena wody i ścieków to 39zł/m3.

To nie pomyłka? Co to za miasto?

--
Big Jack
////// GG: 660675

4. Data: 2012-10-24 10:07:04

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 października 2012 10:51:03 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:

> To nie pomy�ka? Co to za miasto?
Faktycznie pomyłka.
powinno byc 49zł;)
http://www.cena-wody.pl/index.php?p=1&iw=a&lu=150000
&Kol=4&Klo=1&po=0&da=gd

5. Data: 2012-10-24 11:27:52

Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 października 2012 12:07:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> Faktycznie pomyłka.
>
> powinno byc 49zł;)
>
> http://www.cena-wody.pl/index.php?p=1&iw=a&lu=150000
&Kol=4&Klo=1&po=0&da=gd

Ja pruję. 5 dych za metr wody. Tam chyba nawet zęby myją w tej samej wodzie.

6. Data: 2012-10-24 17:29:13

Od: tHe mRuWa <g...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-24 13:27, k...@v...pl pisze:

&Kol=4&Klo=1&po=0&da=gd

> Ja pruję. 5 dych za metr wody. Tam chyba nawet zęby myją w tej samej wodzie.

niekoniecznie, jak spojrzeć w szczegóły to widać że gospodarstwa domowe
płacą na poziomie reszty Polski (ok. 8-9zł), bo gmina dopłaca...

ale za to w firmach itp. to chyba wodę spuszczają raz dziennie ;)

7. Data: 2012-10-24 17:36:13

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 października 2012 19:29:16 UTC+2 użytkownik tHe mRuWa napisał:

> niekoniecznie, jak spojrze� w szczeg�y to wida� �e gospodarstwa domowe
>
> p�ac� na poziomie reszty Polski (ok. 8-9z�), bo gmina dop�aca...

Raczej ponad 16zł po dopłatach(woda+ ścieki) Nawet po dopłatach to koszmarnie drogo

8. Data: 2012-10-24 18:15:07

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
4...@g...com
*Kris* napisał(-a):

> Faktycznie pomyłka.
> powinno byc 49zł;)

To chyba woda królewska ;)

--
Big Jack
////// GG: 660675

9. Data: 2012-10-24 18:19:19

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
*Kris* napisał(-a):

> Faktycznie pomyłka.
> powinno byc 49zł;)

To chyba woda królewska ;) Mam brata w Białogardzie. Przesłucham go na
tę okoliczność

--
Big Jack
////// GG: 660675