Uzaleznienie od gry

51. Data: 2005-03-11 12:08:04

Temat: Re: Uzaleznienie od gry
Od: "Beata" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aska <a...@o...pl> napisał(a):

> tak do tego stopnia e sie nie widujecie ?? zawala prace?? o zyciu
seksulanym
> w ogóle nie ma mowy;) aktualnie przyłazi z pracy i gra , nawet jak sie go
> oderwie to gora na 5 minut ?

Witam,
czytam to i jakbym mojego męża widziała. Też mnie to denerwuje, ale on nie
widzi problemu, a ja też już nie wiem co z tym począć.
Pozdrawiam:
Beata.

52. Data: 2005-03-12 17:23:12

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj facet nazywa to "odstresowywaczem":))))
Seks o 2, 3 czy 4 nad ranem.......... dla mnie to srodek nocy:))) wiec nie ma
seksu:(((
Przynajmniej widze ze nie tylko moj 31 letni facet tak sie zachowuje:)))
Pozdrawiam
Aska

53. Data: 2005-03-12 20:56:15

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> seksu:(((
> Przynajmniej widze ze nie tylko moj 31 letni facet tak sie zachowuje:)))

tnij posty, pisz pod a nie nad , poza tym zmien nicka bo mam wrazenie jakbym
się rozdwoila, masz dokladnie taki sam jak moj i jakos dziwnie sie to czyta

pozdrawiam

Aska

54. Data: 2005-03-13 10:16:31

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hej
>
> Proszę o jakieś konstruktywne porady jak uświadomić 34 letniego faceta, ze
> uzaleznił się od gry komputerowej ? Zaniedbując przez to partnerkę i inne
> sprawy? Koledzy podobnie , calymi wieczorami od ponad 2 miesięcy grają w
> pewną
> grę.
> Kłótnie, mówienie wprost nic nie dają?

pięknym za nadobne. Jak mu przestaniesz czas poświęcać to może otrzeźwieje.
Jak nie, to tym lepiej dla ciebie.
Na uzależnienia szkoda czasu.

TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!
Cytat z filmu (ang)
Re: Do idealnych rodziców!
Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Re: Do idealnych rodziców!