Vero Moda,H&M,ESPRIT w Polsce

1. Data: 2004-01-31 23:08:52

Temat: Vero Moda,H&M,ESPRIT w Polsce
Od: Egromit <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos wie czy ESPRIT jest w Polsce ?
na oficjanlnej stronie nie ma Polski.
Szkoda tez ze takie firmy jak Vero Moda, H&M maja sklepy w gora trzech
sklpeach w Polsce, a reklamuja sie w Glamour o zasiegu na caly kraj.
Moim zdaniem tylko wkurzaja klientow w tym mnie, ze nie mozna sobie
tego kupic.
W moim miescie nie ma zadnego sklepu tych marek.

gromit

1. Data: 2004-01-31 23:31:07

Temat: Re: Vero Moda,H&M,ESPRIT w Polsce
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Egromit wrote:

> czy ktos wie czy ESPRIT jest w Polsce ?
> na oficjanlnej stronie nie ma Polski.

Jest, jest. W Warszawie od reki moge wymienic dwa sklepy, i to od
dluzszego czasu. Webmajster sie obija.

> [...]
> tego kupic.
> W moim miescie nie ma zadnego sklepu tych marek.

Niestety, target takiego Glamour to a) dziewczyny z kilku najwiekszych
miast (najlepiej niepracujace i "sponsorowane" sadzac z niektorych
tekstow) i b) te, ktore albo do tego inspiruja, albo po prostu o tym
lubia czytac. Pod takim kierunkiem dobierane sa tez reklamy. A tak, jak
pojedziesz np. do W-wy to nie bedzie reakcji "H&M, co to takiego O_o" :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-02-01 02:27:45

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Egromit <b...@m...pl> wrote:
> czy ktos wie czy ESPRIT jest w Polsce ?
> na oficjanlnej stronie nie ma Polski.

Jest. Np. w Łodzi w GŁ.

> [...]
> tego kupic.
> W moim miescie nie ma zadnego sklepu tych marek.

Nie masz czego żałować. VM na samiutkim początku (~'91? ) do czegoś się
nadawała, a teraz serwuje taką samą papkę co większość mallowych sieci
ze szmatami - szmaty właśnie. Tyle wrzasku było przy okazji otwarcia H&M
w Wawie, zajrzałam tam i wyszłam po minucie. Brr. No chyba że ktoś lubi
wyglądać tak jak cała reszta ponurych dziuń snujących się po ulicach w
wytartych portkach 3/4 i obrzydliwych szpilach z długim noskiem. Jeszcze
rozumiem Esprit, robią niezłe torebki...

a. szczerze zadziwiona

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-02-01 07:41:37

Od: "Ada P." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Egromit" <b...@m...pl> napisal w wiadomosci
> Szkoda tez ze takie firmy jak Vero Moda, H&M maja sklepy w gora trzech
> sklpeach w Polsce, a reklamuja sie w Glamour o zasiegu na caly kraj.

witam!
chcialabym troszke nawiazac do tematu. Ostatnio mialam okazje byc w sklepie
H&M w Kolonii. Patrzac na metki zorientowalam sie ze prawie wszystkie rzeczy
byly produkowane w Chinach, Tajlandii, Bulgarii.
Czy takze w polskich H&M tak jest?
Nie mam jak sprawdzic bo w moim miescie takze nie ma tych sklepow.

Pozdrawiam
Ada

1. Data: 2004-02-01 09:10:16

Od: "Kasia Ż" <k...@U...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie wiem o jakie miasto Ci chodzi,ale w Trojmiescie ESPRIT jest w Alfa
Centrum (Gdańsk, ul. Kołobrzeska 41C), a od 12 marca będzie tu również H&M
(na oficjalnej stronie www.hm.com podaja tylko Poznan i Warszawę).Vero moda
jest natomiast w Klifie w Gdynie Al.Zwycięstwa 256.

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-02-01 09:51:25

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1597.3, Ada P. reports:
> [...]
> H&M w Kolonii. Patrzac na metki zorientowalam sie ze prawie wszystkie rzeczy
> byly produkowane w Chinach, Tajlandii, Bulgarii.

Oczywiście. Większość tych sklepów 'ze średniej półki' to szmaty z Chin
z ładną metką...

Leon
--
____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life .O.
/ Homepage: http://www.leon.w-wa.pl/ GPG Key @ keyserver.net ..O
\_ CV: http://www.leon.w-wa.pl/cv.pdf _____________________________________

1. Data: 2004-02-01 10:42:44

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Większość tych sklepów 'ze średniej półki' to szmaty z Chin
> z ładną metką...
>
> Leon
Tania sila robocza, w przeciwnym wypadku bylyby conajmniej trzykrotnie
drozsze, jak np. takie szmatki(ale to nie "srednia polka")
http://www.albamoda.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS
/AlbaModaDe/de_DE/-/EUR/AM_ViewCatalog-Storefront

http://www.madeleine.de/german/start.htm
Ladne prawda?
Ilona

1. Data: 2004-02-01 11:30:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 01 Feb 2004 00:08:52 +0100, Egromit <b...@m...pl> wrote:
: czy ktos wie czy ESPRIT jest w Polsce ?

jest

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-02-01 19:00:18

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Ż <k...@U...net.pl> napisał/a:
Vero
> moda jest natomiast w Klifie w Gdynie Al.Zwycięstwa 256.

Oraz w Gdyni na ul.Świętojańskiej (vis a vis kina Warszawa)

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-02-01 20:02:52

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ada P." <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
rzeczy
> byly produkowane w Chinach, Tajlandii, Bulgarii.

Ja w dusnkim czasem znajduje takie na ktorych pisze ze szyte sa w Poslce :)
pozdrawiam
iska

Czy to wciąż aktualne?
[OT] Plama POMOCY [PILNE] !!!!!!!!!!!!