Vesemir na "tak" - reszta...?

1. Data: 2001-12-11 00:17:01

Temat: Vesemir na "tak" - reszta...?
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedynie Vesemir wyczuł, o co mi chodzi.
Inteligentny gość, wie co jest grane.

A reszta?

Szuka dziury w całym i czepia się pierdół, zamiast normalnie odpowiadać na
moje listy. Boicie się?

Popatrzcie sami - napiszę list. Jakikolwiek. I jakie mam reakcje ?

Homer - "Mam pytanie, gdzie jest i co porabia administrator tejze listy
skoro
wpuszcza na nia takie posty jak Panow Jamnika niegdys i WP obecnie?"

schari - "na takich panow jak WP jest inna, bardziej
bolesna metoda: ignorowanie"

Bracken - "Może i kretyn, ale idealista ;))))))))))))"

docent - "Willie The Pimp , nie masz co robić to czepiasz się głupot , może
znajdź sobie jakiś przyjaciół w realu , to pomaga!!!"

Berlioz - "Witajcie (trzymając się za brzuch z bólu po okrutnym ataku
śmiechu z postu WTP)"

do tego dochodzą teksty - świadczące o zupełnym niezrozumieniu sprawy -
Kuki, Yansena, Wilczka.

WNIOSEK - ludzie !!
Psychologowie z Was ŻADNI. Wiem, teraz będą listy najeżdżające na mnie, co
mnie w ogóle nie zdziwi, bo żadnego z Was nie stać na to, żeby SENSOWNIE
odpowiedzieć na kwestie poruszane w moich tematach. I jakiś kolejny palant
skrobnie, że trzymał się za brzuch ze śmiechu, inny naużywa sobie, że Pimp
to osioł, a jeszcze inny będzie próbował namawiać grupę - "zróbcie coś z
WP".

A co, przeszkadza? Pewnie, jak się spojrzy prawdzie w oczy, to każdemu
przeszkadza. Lepiej wyeliminować z grupy, żeby zataić swoje ułomności.

A zobaczcie, jacy jesteście ułomni - powiem sobie "kurwa" i już poruszenie.
O co mu chodziło? "Debil", "wywalmy go".

Żeby było jasne - mnie lata koło dupy, czy ktoś z Was się obrazi. Czy ktoś
objedzie mnie kolejnymi wyzwiskami. Może myślicie, że to mnie wkurza, ale
panowie drodzy - rozczaruję Was - to działa wręcz przeciwnie. Listy typu
"zapytanko", Willie The Pimp" coraz bardziej mnie mobilizują do tego, zeby
tu pisać :)

Po za tym tu w grupie jest fajnie - mam przekrój społeczeństwa. Są ludzie
mądrzy, jak wspomniany Vesemir, ale też Eva GSM-coś tam, Andrzej Litewka,
Mania, Daga, itd, ale też są tłuki, które nic nie kumają i nie stać ich na
kilka inteligentnych zdań (schari, Kuka, Berlioz, Bracken). Homer wydaje mi
się gościem w porządku, chociaż ostatnio zawodzi. Ale z nim pogadam na priva
i powyjaśniam kilka spraw :)

Tak więc, drodzy grupowicze wniosek końcowy -

Fajnie, że jesteście !
Oczekuję dalszych porównań z Anią Lipek, kolejnych epitetów na mój temat i
dalszego błaznowania z Waszej strony. Przekonam się, czy ktoś z Was, w
stosunku do których piję, odważy sie normalnie pogadać, czy Wasz mózg jest
na tyle nierozwinięty, że ograniczy Wasze wypowiedzi do zdań - "głupi ten
WP".

A ja sobie tu jeszcze posiedzę :)
WP

1. Data: 2001-12-11 01:04:33

Temat: Re: Vesemir na "tak" - reszta...?
Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu w...@w...pl nadszedl fascynujacy post o tresci:
9v3jcm$5rs$...@n...tpi.pl:

> Jedynie Vesemir wyczuł, o co mi chodzi.
> Inteligentny gość, wie co jest grane.

rotfl....
O wtajemnicz nas, panie, w twe tajemnicze gierki.
Nie pozwol, bysmy byli twymy narzedziami !
Oj, biada nam, biada.

> Szuka dziury w całym i czepia się pierdół, zamiast normalnie odpowiadać
> na moje listy. Boicie się?

Dostosowuja sie do twojego poziomu.

> Popatrzcie sami - napiszę list. Jakikolwiek. I jakie mam reakcje ?

Bosh...sie znalazl.
Takich jak ty to na calym usenecie bylo juz wielu.
Pojawiali sie i znikali. Na cale szczescie.

> WNIOSEK - ludzie !!
> Psychologowie z Was ŻADNI.

I to powiedzial autorytet.
I na ich miejscu zgodzilbym sie z twoim twierdzeniem.
Dla swietego spokoju.

> Listy typu "zapytanko", Willie The Pimp" coraz bardziej
> mnie mobilizują do tego, zeby tu pisać :)

Ales misiek odkrywczy !
A znasz takie haslo - NIE KARMIC TROLLA ?
Jak znam zycie to niedlugo je poznasz.

> Po za tym tu w grupie jest fajnie - mam przekrój społeczeństwa. [ciach]

rotfl......
Dosc wielkich odkryc jak na jeden wieczor.

KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
To jest prosta sygnaturka.

1. Data: 2001-12-11 19:44:45

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.nojunk> szukaj wiadomości tego autora

> Psychologowie z Was ŻADNI. Wiem, teraz będą listy najeżdżające na mnie, co
> mnie w ogóle nie zdziwi, bo żadnego z Was nie stać na to, żeby SENSOWNIE
> odpowiedzieć na kwestie poruszane w moich tematach.

A jakie kwestie poruszasz w swoich tematach? Bo mi się wydaje, że tylko
gadasz byle gadać.
Naprawdę nie po to jest ta grupa by tylko analizować umysły jej uczestników
oraz przydatności słowa "kurwa" i to w dodatku wbrew ich woli...

--
_ _ _ _ ___ ___
# | || | || | | |( _| aka J u l i u s z G o n e r a #

1. Data: 2001-12-11 22:15:20

Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uczestników
> oraz przydatności słowa "kurwa" i to w dodatku wbrew ich woli...

No i o to chodzi własnie.
Co za różnice (choć może znów zmieniam zdanie) ile będzie słów
'kurwa' w poście?
Niech tylko post bedzie mial jakis sensowny temat, bo zaczynamy]
się powoli wdawać w pyskówki, dotyczące osób,a nie zagadnien.
Chociaż może WTP to już zagadnienie samo w sobie.
Z dużą niechęcią muszę jednak stwierdzić, że zaczynam do gościa
odczuwać odrobinę czegoś na kształt szacunku.
Bo musicie przyznać, że ktoś inny już by sobie odpuścił.

--
Bracken
<~--------------------------------------------~>
Vladimir Nabokov wrote:
...odrębność stanowi jedną z podstawowych reguł życia.
Człowiek egzystuje tylko wtedy, gdy jest odizolowany od otoczenia.
Musimy w niej tkwić, bo w przeciwnym razie czeka nas zguba.

1. Data: 2001-12-11 23:03:02

Od: "Bracken" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrzcie sami - napiszę list. Jakikolwiek. I jakie mam reakcje ?

I może o to właśnie chodzi? Że zbyt często piszesz 'jakikolwiek post'?

Nie lubisz, jak ktoś nazywa cię idealistą ?

--
Bracken
<~--------------------------------------------~>

1. Data: 2001-12-12 01:03:02

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bracken :

> Z dużą niechęcią muszę jednak stwierdzić, że zaczynam do gościa
> odczuwać odrobinę czegoś na kształt szacunku.
> Bo musicie przyznać, że ktoś inny już by sobie odpuścił.

Ale Willie The Pimp tak szybko nie odpuści, chyba, że trafi na kogoś, kto w
sposób inteligentny (tak, kolego Bracken - inteligentny) zgasi go jakimś
jednym zdaniem. Wtedy Pimp (czyli ja :) ) będzie wiedział, że ma zebrać
zabawki i pójść do domu.

Wątpie jednak, żeby w grupie ktoś potrafił mnie porządnie zjechać.
Przynajmniej nie w tym składzie.
Tak więc nadal będę robił swoje i z uśmieszkiem na buźce czytał Wasze
dydymały, analizy, porównania, oceny na mój temat :)
WP

1. Data: 2001-12-12 01:04:13

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bracken :

> I może o to właśnie chodzi? Że zbyt często piszesz 'jakikolwiek post'?

Każdy kto tu pisze, pisze post "jakikolwiek". Ty też.

> Nie lubisz, jak ktoś nazywa cię idealistą ?

Nie wiem, bo mnie nikt nie nazywa.
WP

1. Data: 2001-12-12 17:34:27

Od: KOMINEK <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu l...@k...net.pl nadszedl fascynujacy post o tresci:
9v65fc$8pb$...@f...man.torun.pl:

> Bo musicie przyznać, że ktoś inny już by sobie odpuścił.

Wrecz przeciwnie !!!
KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@p...org Gadu - 1209534
I byloby dobrze gdybys wiedzial na przyszlosc, ze wszystko w zyciu ma swoja cene

1. Data: 2001-12-12 19:30:37

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.nojunk> szukaj wiadomości tego autora

> Wrecz przeciwnie !!!

Właśnie.
Ciekawe ma Willie, psychologiczne bym powiedział podejście do ludzi. Jak mu
ktoś przyklaśnie, połechta ego to mądry jest i inteligentny. A jak tylko ma
inne zdanie niż nasz miszczu to prostak z niego, głupek i ćwok.
Dobra, wygadany, inteligentny (no bo prócz "kurwa" coś jeszcze umie
napisać), a zatem oryginalny troll dostał już w nagrodę kolację, mogę się
zająć swoimi sprawami.

--
# | || | || | | |( _| aka J u l i u s z G o n e r a #
# (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl *** icq#: 64994211 #
Życie to chwila, którą wielu ludzi przegapia.

Nikt się nie da sprowokować?
Lubia czy nie?
Problemik
Witam