W podziękowaniu..

11. Data: 2009-04-29 15:11:58

Temat: Re: W podziękowaniu..
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 15:01:19 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ja w tym udziału nie brałem i nie będę brał.

Przecież widzę.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

12. Data: 2009-04-29 15:18:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 16:13:14 +0200, Redart napisał(a):

> a, a, a ... ty mu głośno nie czytaj, tylko mu daj samemu spojrzeć w wątek -
> daj mu poczytać
> Twoje analizy na jego temat:
>
> http://tinyurl.com/iksa-mama-umiera-syn-ego
> Podkreślam: "Nieeee, to egoizm, czysty egoizm"
> http://tinyurl.com/ikselka-nie-dla-brata
>
> Podkreślam: "zawsze mama go oszczędzała
>
> http://tinyurl.com/ikselka-mama-brat
>
> Ikselka napisała:>Problem jest bardziej złozony: on uciekł, zostawił ją, bo
> był przekonany,
>
> Ikselka napisała:> Nie wołam. Uciekł sam przed sobą, wyjechał do USA za
> [...]

Ależ nie muszę mu czytać - wszystko sobie sami wyjaśnliśmy już dawno. Stąd
właśnie ta odmiana. A czytać w necie sam umie. Ślepy nie jest.

Podziwiam Twój wkład. Polecam skupienie się na innym... treningu...

13. Data: 2009-04-29 15:19:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 16:36:20 +0200, Redart napisał(a):

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> A, i jeszcze tego szukałem, w końcu znalazłem:
> http://tinyurl.com/ikselka-i-owale-brata

> Redart przygryzł mocniej:
>
> Ikselka kontynuje:
>
> Redart:
>
> Ikselka:
>
> Redart:
>
> Ikselka:
>
> Redart:
>
> Ikselka:
>
> *********
>
> Podkreślę, tak w kontekście Londynowych spotkań:
> [...]

Jak widzę - tylko Twój rozstrój przyniosła...

14. Data: 2009-04-29 15:22:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 16:59:16 +0200, Redart napisał(a):

> ... o, jeszcze jesteś ... zdazy brat poczytać, czy już leży zadławiony ?
> :)))

Pakuje się.

15. Data: 2009-04-29 16:08:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> - o mało nie straciłam braciszka, bo się zadławił, kiedy mu waszą

Zaraz, zaraz - czy to ten sam brat, przez którego nie tak dawno miewałaś
mdłości?
A może brat męża? Albo brat Albert?

Ewa

16. Data: 2009-04-29 16:18:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 18:08:21 +0200, medea napisał(a):

> Zaraz, zaraz - czy to ten sam brat, przez którego nie tak dawno miewałaś
> mdłości?
> A może brat męża? Albo brat Albert?
>
> Ewa

A pisałam coś o innym bracie? - se poszukaj w archiwum, to przecież
kopalnia wiedzy na temat kompletu faktów z mego życia. Taki IPN jakby
tutaj.

17. Data: 2009-04-29 18:09:43

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ nie muszę mu czytać - wszystko sobie sami wyjaśnliśmy już dawno. Stąd
> właśnie ta odmiana. A czytać w necie sam umie. Ślepy nie jest.
>
> Podziwiam Twój wkład. Polecam skupienie się na innym... treningu...

:))))
'Już dawno' ... Dwa miesiace temu ?
Wiec wyjaśniłaś mu, na czym polega jego niemęskość ?
Jak zareagował ? Zgodził się, czy oponował ?
No uchyl rąbka tajemnicy ;)))

Albo chociaż powiedz - moze Ty zmieniłaś o nim zdanie :)
Jaki jest jego punkt widzenia na temat Twojej oceny ?

18. Data: 2009-04-29 18:23:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 20:09:43 +0200, Redart napisał(a):

> [...]
>
> Albo chociaż powiedz - moze Ty zmieniłaś o nim zdanie :)
> Jaki jest jego punkt widzenia na temat Twojej oceny ?

Jako domorosły psycholog, opierający swoją wiedzę na jakże niekompletnym,
bo wyłącznie wirtualnym zasobie przesłanek, które komponujesz sobie w
dodatku podług własnych doświadczeń życiowych (jako osoba bita w
dzieciństwie) masz niewatpliwą trudność nie pozwalająca sobie wyobrazić, że
między rodzeństwem wszystko jest możliwe. Tak więc wszelkie szczegóły
niczego i tak tu nie wniosą.

19. Data: 2009-04-29 18:31:00

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
>
> Albo chociaż powiedz - moze Ty zmieniłaś o nim zdanie :)
> Jaki jest jego punkt widzenia na temat Twojej oceny ?

A Ty Redart co się tak "niezdrowo" interesujesz męskością?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

20. Data: 2009-04-29 18:32:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2009 20:31:00 +0200, jadrys napisał(a):

> A Ty Redart co się tak "niezdrowo" interesujesz męskością?

To takie niemęskie ;-PPP
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

dziwna milosc z dramtycznym zakonczniem
Jednak sobie odpuszcze...
niepoprawni pisarze do więzienia marsz!
Alternatywna-fantomowa psychoanaliza Ikselki ... ;)
czy my naprawdę pożyczyliśmy teraz