W tył zwrot...

11. Data: 2014-01-24 12:20:41

Temat: Re: W tył zwrot...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:lbti13$qf4$1@node2.news.atman.pl...
> Chironie!
> Piszę otwartym tekstem, szczerze i bez inwektyw, jakże tu częstych w
> sytuacji, gdy ludzie się nie zgadzają: nie chce mi się z Tobą rozmawiać,
> bo:
> 1. jesteś męczący stylistycznie,
> 2. jesteś usztywniony w poglądach, które są mi obce i wstrętne.
> Nie mam zamiaru Cię do niczego przekonywać, bo jak pkt.2, ani też nie
> oczekuję prób rozmów z Twojej strony.
> 3. Nie otwieram nawet linków, które podajesz, bo przekonałam się, że są
> tendencyjne, z jakichś siódmorzędnych skrajnie prawicowych portali. Nie
> [...]
Aaaa- już Cię kojarzę:-). Myślałem, że deja vu:-))))

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

12. Data: 2014-01-24 12:35:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 12:20:41 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Aaaa- już Cię kojarzę:-). Myślałem, że deja vu:-))))

Jakie to pocieszne, gdy ktoś nie chce z Tobą rozmawiać, ale musi 33333-)

PS. Widzę że po łzawych pożeganiach panienka trwa na posterunku :-)
--
XL

13. Data: 2014-01-24 12:45:20

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam w tiwi, skrajny przypadek zafiksowania. Co też ten Oko ma we
> łbie, powinno się to leczyć przymusowo. Ciekawe, czy ktokolwiek tego
> psychola poważnie traktuje.

Hm... na grupie "psycho" nawet w cudzusłowie
jest , jakby z tej oceny wynikało, w śród swoich ?

Ustawa o zamykaniu do psychiatryka - już gotowa.

Teraz wystarczy go posadzić na 3 miesiące za przechodzenie
jezdni w złym miejscu i dalej prosto :)))))

Jeśli zasługuje na uwagę/odpowiedź - to może mi zdrdzisz
co Cie tak bardzo rozsierdziło/zdegustowało w jego wypowiedzi.
Oglądałem go z Olejnikową i "jąkał się" , to fakt , ale to ona
poddawała go presji - jak każdego .Poza tym, wygląda
na erotomana - no ale to chłop. A ten typ tak czasem ma :)))

Ale pozatym ?

No bo za poglady - z którymi się nie musisz zgadzać -
chyba go niechcesz zamykać ? Czy się mylę ?

14. Data: 2014-01-24 12:48:00

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
A o czym chcesz rozmawiać o chorym psychicznie Oko/ uwaga prawdopodobnie wyjdzie że
pedofil/, czy może on Natanku który chce palić homo na stosie? To jest ta sama
obsesja seksualna co kiedyś paliła kobiety na stosie, bo były i obecność sama
powodowała że celibatycy dostawali szału, gdyż jak jesteś głodny a jedzenie za szybą
której nie chcesz ominąć, to trzeba usunąć przecież jedzenie a nie celibat. Tym samym
ta sama psychoza seksualna co kiedyś przerzuciła się na homo obecnie, jak porównamy
kobiety z opisów księży jakie są plugawe, to ten sam styl wulgaryzmu zobaczymy w
opisach na temat homo. Czyli chcesz nam powiedzieć że nienawistni mordercy mają racje
degeneracie?

15. Data: 2014-01-24 12:57:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie to pocieszne, gdy ktoś nie chce z Tobą rozmawiać, ale musi 33333-)
>
> PS. Widzę że po łzawych pożeganiach panienka trwa na posterunku :-)

Kobitka już raz (praktycznie dokładnie to samo) mi napisała, a potem czemuś
chciała ze mną gadać. Jak ja wracam po przerwie i traktuję jak każdego
rozmówcę- to mi znów pokazuje ruski miesiąc:-)). No cóż- to takie
kobiece:-))))

16. Data: 2014-01-24 13:06:14

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Bo widzi stan twojej psychiki a to wzbudza obrzydzenie, zresztą zaburzeńców i
oszołomów zakłamanych, zdegenerowany/ tak zawsze niszczył kościół/ jak się obserwuje
to rośnie przerażenie, takie samo jak odwiedzasz zakład psychiatryczny łapią ciebie
lęki. Poza tym paranoja którą Oko dostał z homofobi jest zaraźliwa, stąd złe
samopoczucie osoby normalnej, bo jest atakowana jej prądkami, tu działa instynkt
życia który włancza alarm w psychice.

17. Data: 2014-01-24 13:09:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 12:57:19 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> chciała ze mną gadać. Jak ja wracam po przerwie i traktuję jak każdego
> rozmówcę- to mi znów pokazuje ruski miesiąc:-)). No cóż- to takie

http://www.youtube.com/watch?v=Ip-iNHkW5ac
:-)))
--
XL

18. Data: 2014-01-24 13:21:53

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=Ip-iNHkW5ac
> :-)))

:-)

19. Data: 2014-01-24 15:16:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 10:24, Sara pisze:

> Słyszałam w tiwi, skrajny przypadek zafiksowania. Co też ten Oko ma we
> łbie, powinno się to leczyć przymusowo. Ciekawe, czy ktokolwiek tego
> psychola poważnie traktuje.

A mnie się najbardziej spodobały Boskie słowa Brudzińskiego: "Koniec
końców i tak wygramy, bo z Panem Bogiem jeszcze nikt nie wygrał".

Ewa

20. Data: 2014-01-24 15:57:42

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie się najbardziej spodobały Boskie słowa Brudzińskiego: "Koniec
> końców i tak wygramy, bo z Panem Bogiem jeszcze nikt nie wygrał".
> Ewa

Pod warunkiem, że tłok będzie w cylindrze ruchem posuwisto-zwrotnym
wyłącznie dla prokreacji... i tu mi brakuje odpowiedniego czasownika.

Zdrowe odżywianie się
Janukowicz musi odejść
Katolicka separacja płci
Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Chiron