[W-wa] Gdzie lekkie meble wypoczynkowe?

1. Data: 2003-01-24 23:25:13

Temat: [W-wa] Gdzie lekkie meble wypoczynkowe?
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie, gdzie w Warszawie można kupić lekkie meble wypoczynkowe typu
drewniany stelaż i na tym poduchy? Wiem, że takie meble wyszły z mody, ale
te kanapiszczydła, które teraz sprzedają w sklepach ani mi się nie podobają,
ani nie mieszczą w pokoju:( Mogłoby też być coś z "polskiego" rattanu - byle
nie za bardzo fantazyjne i nie w cenie 15 tys. PLN za komplet. Albo na
ładnym stelażu metalowym. Widział ktoś gdzieś coś takiego?
W internecie już szukałam - zero ciekawych propozycji:(
Anka

2. Data: 2003-01-24 23:57:41

Temat: Re: [W-wa] Gdzie lekkie meble wypoczynkowe?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jan 2003, Miranka wrote:

> [...]
> nie za bardzo fantazyjne i nie w cenie 15 tys. PLN za komplet. Albo na
> ładnym stelażu metalowym. Widział ktoś gdzieś coś takiego?

Nie chciałbym być banalny, ale meble z Ikei są dużo "lżejsze", niż obecna
oferta zwykłych sklepów.

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2003-01-25 01:07:13

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
jfedor.org...
> Nie chciałbym być banalny, ale meble z Ikei są dużo "lżejsze", niż obecna
> oferta zwykłych sklepów.

Mam nadzieję, że się rozumiemy - chodzi o lekkość optyczną, nie wagową:)
Właściwie nie tylko optyczną.
Mierzyłeś te meble z Ikei? Mój stary komplet (6-osobowy też zresztą z Ikei
tyle, że sprzed lat:))) ma 70 cm głębokości i służy wyłącznie do siedzenia
(bardzo wygodnego zresztą). Te "nowoczesne" mają po 90 cm głębokości i w
większość są to kanapy rozkładane do spania (dla mnie funkcja zbędna). Przez
to spanie mebel od razu robi się dwa razy większy. Narożniki (te ładniejsze)
też tylko do spania i w dodatku krótszy bok mają za długi (właśnie dlatego,
że służą do spania) Paranoja.
Anka

4. Data: 2003-01-27 08:01:36

Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miranka <a...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0si0f$b19$...@n...gazeta.pl...
> Widział ktoś gdzieś coś takiego?
> W internecie już szukałam - zero ciekawych propozycji:(
> Anka

sprobuj w Domofaber lub Kler

Venna

5. Data: 2003-01-27 10:57:22

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Jan 2003, Venna wrote:

> sprobuj w Domofaber lub Kler

Myślę, że takich właśnie chciała uniknąć...

Pozdrawiam,

Alojzy

6. Data: 2003-01-27 10:58:51

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję, że się rozumiemy - chodzi o lekkość optyczną, nie wagową:)
> Właściwie nie tylko optyczną.

Oczywiście - stąd cudzysłów.

> [...]
> większość są to kanapy rozkładane do spania (dla mnie funkcja zbędna). Przez
> to spanie mebel od razu robi się dwa razy większy.

No nie wiem. Moim zdaniem nie robią się przez to cięższe. Poza tym w Ikei
są również wąskie kanapy "dwuosobowe" - bez funkcji spania, albo
rozkładane w inną stronę, niż tradycyjna wersalka.

Pozdrawiam,

Alojzy

7. Data: 2003-01-27 12:27:32

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...] lekkie meble wypoczynkowe[...]

O właśnie. Takie w konstrukcji więcej "szkieletowej" niż
"bryłowej" ;) i nie w Warszawie, tylko na Śląsku i w szeroko
pojętej okolicy. TŻ wziął i się uparł ;) na mniej więcej takie
fotele: http://www.mebloexpo.pl/index.php?g=oferta - z jednej
strony jestem w stanie wyobrazić sobie ładniejszy mebel, ale z
drugiej trzeba draniom przyznać, że są niemożliwie wręcz
wygodne. Kwestia foteli byłaby więc załatwiona, ale mnie się
marzy do tego dwuosobowa sofka, coś w rodzaju szerokiej wersji
fotela, tymczasem producenci oferują wyłącznie straszliwe
sofiszcza lub kanapony. Więc gdyby komuś przypadkiem wpadła w
oko sofka lub kanapka o wadze optycznej niższej niż półtorej
tony, do tego jako tako podobna do ludzi z tyłu, będę wdzięczna
za informację. W ramach wkładu własnego mogę podać niechcący
znalezionego linka http://www.pinea.com.pl/kanapy1.html - Łódź,
ale może komuś się przyda.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

8. Data: 2003-01-27 15:04:42

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

Ja znalazłam coś takiego........
http://www.ekomeble.com/wypocz.htm

Już blisko, ale to ciągle jeszcze nie to. Poza tym, oni tam robią tylko z
sosny:(((
Znalazłam też firmę, na wybrzeżu, która robi bardzo nowocześnie wyglądające
meble na rattanowych stelażach, ale nijak nie można się z nimi
skontaktować:((

> O właśnie. Takie w konstrukcji więcej "szkieletowej" niż
> "bryłowej" ;) i nie w Warszawie, tylko na Śląsku i w szeroko
> pojętej okolicy.

O właśnie:) Ja te meble mam w głowie. Dokładnie wiem, jak powinny wyglądać,
tylko co z tego.....
Anka - załamana i bliska decyzji o odrestaurowaniu starego kompletu, skoro
nowe meble nie mogą ładniejsze:(((

9. Data: 2003-01-28 06:40:13

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też szukam takie meble, ale bardziej mnie interesuje lekkość fizyczna niż
optyczna oraz były niezbyt obszerne.

> O właśnie. Takie w konstrukcji więcej "szkieletowej" niż
> "bryłowej" ;) i nie w Warszawie, tylko na Śląsku i w szeroko
> pojętej okolicy.

Też interesuje mnie G.Śląsk

> [...]
> strony jestem w stanie wyobrazić sobie ładniejszy mebel, ale z
> drugiej trzeba draniom przyznać, że są niemożliwie wręcz

Obejżałem sobie, nawet mi się całkiem spodobały, tylko czy gdzieś na
G.Śląsku mają jakiś salon ?
Interesowały by mnie jeszcze bardziej jak byłyby wykończone skórą (na
stronie nic nie wspominają).

> [...]
> tony, do tego jako tako podobna do ludzi z tyłu, będę wdzięczna
> za informację. W ramach wkładu własnego mogę podać niechcący

Te wydaja mi się za "lekkie" jak dla mnie, ale komuś się mogą spodobać ...
Poprostu szukam "dostojnie" wyglądających mebli (wypoczynkowego) do salonu,
ale jednocześnie aby były lekkie "fizycznie", aby możnabyło łatwo je
przesunąć (zmienić układ, czy posprzątać).

10. Data: 2003-01-28 09:13:37

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:b158e6$j3q$1@news.tpi.pl...
> [...]nawet mi się całkiem spodobały, tylko czy
> gdzieś na G.Śląsku mają jakiś salon ?

Nie mam pojęcia, szukałam obrazka do pokazania i to była
pierwsza strona, na jaką trafiłam. Ale podobne mebelki
(przynajmniej jeśli chodzi o fotele) stoją w każdej jednej
Agacie i chyba wszystkich innych sklepach meblowych też. Z tego,
co zaobserwowałam u rodziny i znajomych, są ostatnio modne :)

> [...] za "lekkie" jak dla mnie, ale komuś się mogą spodobać

Takie trochę "poczekalniowe" :)

> [...]"dostojnie" wyglądających mebli (wypoczynkowego) do
salonu,
> ale jednocześnie aby były lekkie "fizycznie"[...]

Kanapę od foteli z pierwszego akapitu (mniej więcej takiej
urody: http://www.mebloexpo.pl/img/liwia_.jpg, tylko jeszcze
masywniejszą na oko, rozsuwaną, z podłokietnikami itd.) trzech
chłopa - bynajmniej nie górników dołowych - wstawiło do pokoju w
kwadrans. Przez okno na pierwsze piętro :) Ale cel moich
poszukiwań jest dokładnie odwrotny - ma być lekko optycznie
(pokój dzienny nie jest aż tak duży, a mebli będzie sporo, więc
lepiej, jesli będą "przezroczyste"), fizycznie kanapa może sobie
ważyć i półtorej tony, nie ja ją będę wnosić ;)

Pozdrawiam
Hanka poszukująca
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
Re: kupie mieszkanie 2 pokojowe
kupie mieszkanie 2 pokojowe
Kto mi wykona szafę z drzwiami przesuwnymi?
Zmywarka . .