[WAW] piętrowe łóżko

1. Data: 2002-11-04 09:14:12

Temat: [WAW] piętrowe łóżko
Od: "mk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w północnej Warszawie piętrowe łóżko dla dzieciaków, ale ma tyle
solidne
by i dorosły mógł się kimnąć?
Może być na zamóienie jeśli cenowo konkurencyjnie.
--
Marcin
GG# 13349

2. Data: 2002-11-05 08:40:54

Temat: Re: [WAW] piętrowe łóżko
Od: "Tomasz Dąbrowski" <t...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" napisał:
> Gdzie w północnej Warszawie piętrowe łóżko dla
<ciach...>

Co prawda nie w W-wie, ale widziałem w Praktikerze naprawdę fajne łóżko
piętrowe sosnowe z możliwością rozłożenia na dwa osobne, a solidnych belek.
Wygląda na mocniejsze od tego, na którym śpią moje dzieci, a usypiamy je co
wieczór. Kosztowało (to w Praktikerze) coś koło 500-600 PLN.

Tomasso

3. Data: 2012-11-28 12:21:35

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zamówi przez internet po prostu ze strony np. www.lozkapietrowe.com

4. Data: 2012-11-28 13:00:27

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 28 Nov 2012 04:21:35 -0800 osobnik zwany nawrocki.art
napisał:

poszedł spamerze

--
mst <at> gazeta <.> pl