WC bez odpowietrzenia - przestalo dzialac (?!)

1. Data: 2007-11-21 08:34:54

Temat: WC bez odpowietrzenia - przestalo dzialac (?!)
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Woda z sedesu przestala splywac, tnz. splywa, ale wyglada to tak:
wciskam spluczke, muszla wypelnia sie az po brzegi,
po jakichs 5-10 minutach wody jest juz na dnie
i wtedy nastepuje "dlawienie sie kibla";

Zdjalem kibel i sprawdzilem droznosc pionu (no i sila rzeczy poziomu tez :)
i jest ok - duzy strumien sporej ilosci wody schodzi normalnie;
Muszla tez jest niezatkana;

Pion, ktory odchodzi od toalety nie ma odpowietrzenia,
tzn. idzie prosto do kanalizacji;
Co ciekawe wszystko dzialalo ok, az do wczoraj (?!).

Co moze byc przyczyna ? brak odpowierzenia pionu ?

2. Data: 2007-11-21 20:38:08

Temat: Re: WC bez odpowietrzenia - przestalo dzialac (?!)
Od: "piotr_boncza" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tzn. idzie prosto do kanalizacji;
> Co ciekawe wszystko dzialalo ok, az do wczoraj (?!).
>
> Co moze byc przyczyna ? brak odpowierzenia pionu ?

Niekoniecznie, bardziej wygląda mi to na zatkanie. Jak sprawdziłeś
drożność? Jeśli to np. kawałek plastiku to (często taka zawieszka do
barwienia wody) to spirala przechodzi a woda stoi.

pozdrawiam Piotr

3. Data: 2007-11-22 08:13:45

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niekoniecznie, bardziej wygląda mi to na zatkanie. Jak sprawdziłeś
> drożność? Jeśli to np. kawałek plastiku to (często taka zawieszka do
> barwienia wody) to spirala przechodzi a woda stoi.

oczywiscie spirala byla, i kret tez byl i w sumie niby laciala wode,
ale wkurzylem sie i rozebralem caly pion,
...i miales racje :) - tuz na wlocie do rury zeliwnej
(czyli do miejsca od ktorego juz nic bym nie poradzil)
znalazlem szczotke (taka do szorowania podlogi !);

juz wszystko ok;

winnej osobie nakazalem chodzenie za potrzeba przez tydzien na dwor,
za kare.

4. Data: 2007-11-24 22:56:30

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Q <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
>
> juz wszystko ok;
>
> winnej osobie nakazalem chodzenie za potrzeba przez tydzien na dwor,

Zemsta chyba godziwa...., przez ten tydzień wywietrzejesz..!
Marex

odkurzacz parowy
Ariston MBL 2023 - opinie
Mikrofalówka do zabudowy-drzwiczki na prawą stronę?
rozpalanie pieca kaflowego
Użytkownicy pralek [Polar PTL1000] i [Indesit WITL105] proszę o opinie