WERCE

1. Data: 2007-11-21 13:46:48

Temat: WERCE
Od: "Pawel C" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Werce to chyba nazwa potoczna smażonego mużdzku , z cebula i jajkiem ,
zdarzalo mi sie probowac takiej potrawy kilkanascie lat temu bywajac u
dziadków , nie znam dokladnie receptury a mialbym ochote cos takiego
przygotowac czy ktos moze slyszal o Wercach?
nie jestem pewien czy to co opisuje to prawdziwe werce bo takich nazw
potocznych sa 10tki, czy ktos wie co to są Werce?

--
Pawel C

2. Data: 2007-11-21 13:57:45

Temat: Re: WERCE
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel C" <p...@o...pl> wrote in message news:fi1crr$e64$1@news.onet.pl...
> [...]
> nie jestem pewien czy to co opisuje to prawdziwe werce bo takich nazw
> potocznych sa 10tki, czy ktos wie co to są Werce?

Móżdżek trzeba sparzyć i obrać z błon, wrzucić na masełko z zeszkloną cebulą
i smażyć na wolnym ogniu do gotowości, pod koniec wbić jajka.

Nazwy nie znam.

3. Data: 2007-11-21 16:49:22

Od: "Rycesz Czesuaf" <a...@p...hu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Pawel C" <p...@o...pl> wrote in message

> Móżdżek trzeba sparzyć i obrać z błon, wrzucić na masełko z zeszkloną
> cebulą i smażyć na wolnym ogniu do gotowości, pod koniec wbić jajka.
>
> Nazwy nie znam.

Ja znam! Ja znam!
"Musk PanSRAvvisty"

zerzarłeś sfuj musk?

dzieńdobry!

4. Data: 2007-11-21 17:16:06

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rycesz Czesuaf napisał:

> Ja znam! Ja znam!
> "Musk PanSRAvvisty"
>
> zerzarłeś sfuj musk?

nie mam muzgu ale zato zapinam sfoje bachory w dupala

5. Data: 2007-11-21 17:20:52

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> nie mam muzgu ale zato zapinam sfoje bachory w dupala

Tu akurat nie masz czym, pedalska cioto...

6. Data: 2007-11-21 17:22:19

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Tu akurat nie masz czym, pedalska cioto...

Nie podszywaj się GWnojadzie !!

7. Data: 2007-11-21 18:40:45

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie podszywaj się gnido!