WOŚP - PŁACE

111. Data: 2005-01-10 17:35:33

Temat: Re: WOŚP - PŁACE
Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cruds1$kk6$1@213.17.164.114...

> No - ten jego ostatni nabytek, który kosztował dobry milion z hakiem
nowych
> złotych polskich.

czy masz na to jakies dowody?
Czy tez powtarzasz nieprawdziwe informacje?

Rozumiem jeden, ale 7, po co?
Przeginasz, to nie firma, to fundacja.

112. Data: 2005-01-10 17:55:45

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@r...au> napisał w wiadomości
..

> Kpisz czy o droge pytasz.
> Po co jest zarząd fundacji.
> W firmie po co jest zarząd firmy.

Po to - by kierować poczynianiami firmy lub fundacji. Zawyczaj za pracę w
zarządzie bierze się sowite wynagrodzenie, i to biorą wszyscy członkowie
zarządu, tutaj jest tylko jedna taka sobie pensja. Cała prace wykonuje
administracja.
Nadal nie rozumiem sensu użalania się nad 5% kosztami administracyjnymi
fundacji.
że co ?? że 14 osób pracuje w fundacji na etacie ??

Człowieku robisz się śmieszny.

Popatrz na rozliczenia PAH, Caritas i WOŚP. No w Caritas nie ma wydzielonych
kosztów administracyjnych, ani ile idzie na wypłaty na ile etatów, jestem
tego ciekaw.

http://caritas.pl/download/raporty/cp2003.pdf
http://www.pah.org.pl/pah/download/raport_calosc.pdf
http://www.wosp.org.pl/fundacja/finanse/bilans2003.p
hp

Poczytaj, popij herbatkę lub kawę, pomyśl i zastanów się co wypisujesz.
No chyba że zarządzanie kwotami rzędu 10 - 40 mln złotych to dla ciebie
pestka.
Chylę czoła i czekam na konkurencję dla tych organizacji z Twej strony.

Na razie chylę czoła tym od Caritas, PAH i oczywiście z WOŚP.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

113. Data: 2005-01-10 18:02:10

Temat: Odp: WOŚP - PŁACE
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie o to jak rozumiem Adamowi chodziło. Raczej o to, że proponując
> większe pieniądze mamy większe szanse zatrudnić lepszego fachowca, albo
> spowodować, że ten sam fachowiec będzie lepiej pracował,

Wyraźnie była mowa o zalezności uczciwości od pieniedzy. A to, niestety, nie
jest prawdziwe. Taka zależność nie istnieje. Kulczyk zawsze pozostanie
Kulczykiem.
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

114. Data: 2005-01-10 18:12:40

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> oj

> nowych
>
> czy masz na to jakies dowody?
> Czy tez powtarzasz nieprawdziwe informacje?

Nie znam dokładnie cenników limuzyn, ale jest pewnikiem, że cena autka,
które sobie księżulek zafundował przewyższa kilkakrotnie ceny najwyższej
klasy mercedesów. Możemy poszukać dokładnej ceny, mówi się oficjalnie o
kwocie ok. 1 miliona 100 tysięcy PLN, ale nawet jeśli jest to kwota
przesadzona, to założe się o flaszkę dowolnie wskazanego trunku, ze na pewno
cena tego auta sięga omawiane przez nas kwoty, która była rzędu 500.000 PLN.
A dowodem jest Ojciec Dyrektor we wnętrzu swojej limuzyny.

> urządzenia
> spotkaniu, w
>
> Rozumiem jeden, ale 7, po co?
> Przeginasz, to nie firma, to fundacja.

Po pierwsze - niekoniecznie 7 - bo jeśli kupiono np. 4 laptopy - 2 dla
dyrektorów, 1 dla głównej księgowej i 1 dla członka Zarządu - co nie jest
niczym nadzwyczajnym, to przy cenie dobrego laptopa rzędu 8-9 tys. PLN
reszta kwoty da normalne zestawy stacjonarne.
Zresztą - odnoszę wrażenie, że tutaj to już jest faktycznie czepialstwo, bo
przy skali kilkudziesięciu milionów PLN, wytykać, że ktoś dał na komputery o
2-3 tys. PLN za dużo to już chyba lekka przesada.

Po drugie - czy to firma czy fundacja, to nie musi mieć przełożenia na ilość
potrzebnych laptopów. Większe znaczenie ma specyfika działalności. Jeśli
pracuje się sporo np. w domu czy w terenie - to potrzeba więcej. Jeśli jest
to np. typowa firma produkcyjna - to być może wystarczy 1-2, mimo, że jest
to duża firma

LM

115. Data: 2005-01-10 18:14:12

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@r...au> napisał w wiadomości

> nowych
>
> czy masz na to jakies dowody?
> Czy tez powtarzasz nieprawdziwe informacje?

oj oj Karwanie :) i tu zatoczylismy petle :) a na jakiej podstawie
twierdzisz, ze Fundacja wykorzystuje sprzet, telefony, auto do prywatnych
celow?
na jakiej podstawie uwazasz, ze Jurek i Jego Zona biora kase? On ma kase z
tv, ona z Mrowy, oboje sa w zarzadzie, ale w zarzadzie sa 4 osoby a tylko
jedna pobiera wynagrodzenie. :) ale nie o to chodzi, tylko o to, na jakiej
podstawie wysnuwasz te twierdzenia? byc moze masz racje, ale jakos Twoje
dowody sa malo przekonujace :)))

116. Data: 2005-01-10 18:18:07

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zarządu i
> główna

> porównanie płcy w fundacji do renty i emerytur.

A dla czego mam to porównywać do mojej renty ? Co to ma wspólnego z moją
rentą? Jeszcze raz - dlaczego nie mam pensji dyrektora WOSP porównać np. do
pensji dyrektora banku, czy prezesa TVP, tylko porównywać do swojej renty?

Mogę porównać pensje w WOSP do pensji np. pracowników PCK, PUH, Caritasu
(chociaż tu model działania jest zupełnie inny) czy innych tego typu
instytucji.

Ale co ma z tym wspólnego czyjakolwiek renta?
Jak rentę będą płacili za zorganizowanie przedsięwzięcia ratującego na dużą
skalę życie ludzkie, to mogę zacząć porównywać.

> skoro
> Członek
> zatrudnionych
>
> Kpisz czy o droge pytasz.
> Po co jest zarząd fundacji.
> W firmie po co jest zarząd firmy.

Do zarządzania FIRMĄ lub FUNDACJĄ jako przedsięwzięciem, a nie pracownikami
etatowymi.
Poczytaj trochę na temat zarządzania - zacznij od jakichś prostych, bardzo
prostych opracowań

LM

117. Data: 2005-01-10 18:19:26

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

/.../
> Chylę czoła i czekam na konkurencję dla tych organizacji z Twej strony.
>
> Na razie chylę czoła tym od Caritas, PAH i oczywiście z WOŚP.
>

> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

I ja się dołączam - bo jak mówi stare powiedzenie "Krytyk i eunuch z jednej
są parafii, obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi"

LM

118. Data: 2005-01-10 18:21:04

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nie
> jest prawdziwe. Taka zależność nie istnieje. Kulczyk zawsze pozostanie

Pominąłeś milczeniem pierwszą część mojej odpowiedzi - tam była o tym mowa -
że nawet jak nie będzie uczciwy, to może przekalkulować, że nie opłaca mu
się kraść. Bo zarabia tak dobrze, że za dużo straci w przypadku wpadki ;-)
Albo zarabia tak dobrze, że nie ma powodu, żeby jeszcze kradł ;-)
LM

119. Data: 2005-01-10 18:53:58

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:crufkf$r7s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> fundacji.
> że co ?? że 14 osób pracuje w fundacji na etacie ??

Czy nie uważąsz, że to Ty możesz być śmieszny
W małej firmie zatrudniającej kilkanaście osób jest zarząd skłądający sie
najwyżej z dwóch osób.
Tutaj jest trzech członków zarządu ,dwóch dyrektorów i głowna księgowa.
Po co?

120. Data: 2005-01-10 18:59:35

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
PLN.
> A dowodem jest Ojciec Dyrektor we wnętrzu swojej limuzyny.

Pytałem Cie o dowody, a Ty piszesz bajki.
Poproszę o konkretne dowody.
Mam nadzieję, ze czytałeś wypowiedzi Rydzyka w tej sprawie.

> [...]
komputery o
> 2-3 tys. PLN za dużo to już chyba lekka przesada.

No cóz potwierdzasz tylko moje obawy z tymi zakupami.
Kto wie jak jest z samochodami?
Może też tylko dla dyrektorów głownej księgowej i członka zarządu.

!!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??
Wielka prośba o opinie
Fw: prosba/request
Biocybernetyczne spodnie