[WRC] Dobre mięcho

1. Data: 2003-08-26 12:46:40

Temat: Re: [WRC] Dobre mięcho
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> napisał
w wiadomości news:bifkoa$gnh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> co prawda pytałaś tylko Wrocławianki, a ja z innej pełci, ale niech
tam...
> Hala Targowa?

Potwierdzam. Ceny cielęciny sa zachęcające, a uroda bije na głowe te
hipermarketową.

pozdr

cherokee
co zazwyczaj mięcho w Koronie nabywa, bo ma po drugiej stronie ulicy:(

1. Data: 2003-08-26 12:49:00

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Nie popadajmy w przesadę. To nie żaden barwnik - po prostu odpowiednie
> oświetlenie.
jakie tam oswietlenie, poloz obok siebie dwa kawalki wolowiny - z
normalnego miesnego i tesco, zobaczysz roznice

> BTW- po ulicy chodzisz w masce, bo boisz się spalin? ;)
> W obecnej chwili wszędzie są takie ilości chemii i czynników
> chorobotwórczych, że nie sądzę, by jedzenie mięsa kupowanego "u chłopa"
> miało Cię przed czymkolwiek uchronić.
graltuluje dobrego samopoczucia, osobiscie nie uwazam sie za
przewrazliwionego, ale staram sie uwazac co jem
> Sama staram się ograniczyć ilość barwników i konserwantów w jedzeniu, ale
> stwierdzenie, że hipermarkety barwią mięso jest po prostu śmieszne.
a co w tym jest smiesznego??? btw. kiedys spytalem sie sprzedawce z
hipermarketu, jakie mieso on sam by kupil, w odpowiedzi wskazal na
szynke w puszce :)
> A "mycie kurczaków w Ludwiku" zdarza się wszędzie i nie jest to domena
> hipermarketów.
no niezupelnie, jak masz zaufanego sprzedawce to ryzyko kupno umytego w
ludwiku miesa jest duzo mniejsze
> Jeśli miałabym wybierać między mięsem kupowanym w hipermarkecie i na targu,
> wybrałabym to pierwsze. Widziałam parę razy, jak wygląda traktowanie mięsa w
> małych, nagrzanych latem maksymalnie kioskach czy budkach
w wielu wypadkach jest tak jak mowisz dlatego osobiscie rowniez nie
preferuje takich bud (choc mam jedna zaufana, gdzie przy mnie pani z
polowki swiniaka odkraja to co chce)
generalnie jednak zwykle sklepy miesne sa o niebo lepsze od
hipermarketow (dodam imho, bo sadzac z twojej obrony hierpermarketow nie
sadze, zebys dala sie przekonac)

wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-26 12:52:27

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bifk02$kt9$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> znanym z
>
> To przejrzyj sobie galerie zdjęć na stronie pl.regionalne.wroclaw i
> kuchni yahoo. Galerie też ma poznańska grupa regionalna.
>
> pozdr
>
> cherokee

Ogladałam i pamiętam te twarze, ale ich tam mało jest w porównaniu z liczbą
grupowiczów.
A myślałam sobie tak ogólnie, nie tylko o prk..

1. Data: 2003-08-26 13:37:17

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> generalnie jednak zwykle sklepy miesne sa o niebo lepsze od
> hipermarketow (dodam imho, bo sadzac z twojej obrony hierpermarketow nie
> sadze, zebys dala sie przekonac)

Nie jestem wielbicielką mięsa z hipermarketu. Wydaje mi się, że po prostu
demonizujesz.
Wydaje mi się, że jesli chodzi o warunki sanitarne - to jednak w
hipermarketach lepiej.
A jeśli chodzi o smak mięsa - to też wolę takie "prosto od krowy" ;) a nie
fabrycznie modyfikowane ;)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Łatwiej utrzymać na języku rozżarzony węgiel
niż słowo sekretne (Sokrates)

1. Data: 2003-08-26 13:41:27

Temat: Re: [WRC] Dobre mięcho {OT}
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bifkrh$n9p$1@absinth.dialog.net.pl...
> cherokee
> co zazwyczaj mięcho w Koronie nabywa, bo ma po drugiej stronie ulicy:(

Az tak blisko? Czyli mieszkasz w tych domkach jednorodzinnych, bo tylko one
sa po przeciwnej stronie :)

Kruszyna
uzalezniona od Areny
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-26 14:03:22

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> Nie jestem wielbicielką mięsa z hipermarketu. Wydaje mi się, że po prostu
> demonizujesz.

nie demonizuje, po prostu tam nie kupuje i innym odradzam, to wszystko :)
jak dla mnie: eot
pozdro
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-28 10:33:02

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim Paniom i Panom ;))) za informacje..
Duża ilość Prawdziwie Pachnącej Cielęcinki została wrzucona na masełko...

Mniam..
Pachnie zabójczo.

Pozdrawiam serdecznie
BaM

1. Data: 2003-08-28 19:19:54

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję wszystkim Paniom i Panom ;))) za informacje..
> Duża ilość Prawdziwie Pachnącej Cielęcinki została wrzucona na
masełko...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

Kap, kap... :P

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-28 21:56:30

Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem wielbicielką mięsa z hipermarketu. Wydaje mi się, że po prostu
> demonizujesz.

A ja Cię zapewiam że ona nie demonizuje:), mam znajomych tam pracujących i
wiem coś o tym, a już napewno o warunkach sanitarnych. Kolega zmuszony
niemalże przez sanepid (jako pracownik) do spróbowania miesa na białą
kiełbasę (tego dnia się odważył dzień wcześniej by tego nie zrobił) 3
tygodnie leczył porządną salmonellę, siostra mało nie pożegnała sie z tym
światem po zjedzeniu eklera w markecie... (a to tylko ekler był a nie mięso)
Aga
Ps. ja też wolę zaprzyjażnioną budę na bazarze gdzie wołowinka pachnie
wołowiną (mlekiem)

1. Data: 2003-08-29 08:23:28

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> A ja Cię zapewiam że ona nie demonizuje:)

male sprostowanko - nie jestem ona, jestem on :)))
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

koktajle z lodem - re
Poradzcie mi
Do Magdalena Bassett-c.d. przepisow prosze
re: koktajl z lodem
[ot] problem z siecią?