[WROC] oprawki

1. Data: 2004-10-20 16:09:21

Temat: Re: [WROC] oprawki
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/a w news:19d5kfcfp012z.dlg@iska.from.poznan:

> To sa okulary z tych mało widocznych - znaczy się np góra jest
> metalowa, ale na dole szkieł nie ma żadnej oprawki... Tyle, że
> one nie wiszą sobie a muzom, a są właśnie umocowane na żyłce.

Wszystkie moje znajome Niemki - okularnice noszą okulary typu "sama
żyłka". Żadnego drucika na górze, po prostu szkła (plastiki). Niby
taka moda, ale przez to okulary są bardzo lekkie.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-10-21 23:30:32

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>Bylam juz na Biskupinie, niestety nie mieli duzego wyboru... mam ogromne
>trudno?ci w doborem oprawek

no ja wlasnie na biskupinie sobie zawsze robie okulary : raz ze blisko
mieszkam dwa ze maja tanio i bardzo dobrze..
a oprawek asortyment czesto uzupelniaja i zmieniaja..

CanoE
_______________________________
www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

1. Data: 2004-10-22 07:00:24

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:

>Witam,
>
>Mam pytanie/prosbe szczegolnie do Wroclawianek..Poszukuje optyka z duzym
>wyborem oprawek - szczegolnie na zylkach lub srubkach.
>Bylam dzis w Koronie w VISION EXPRESS I LINXIE. Zlalazlam idealne oprawki
>dla siebie, niestety kosztowaly 699 po dodaniu kosztow za szkla - cena
>1200!!! Oni chyba oszaleli .... nie dam 1200 zl za okulary do komputera...

Spróbuj na pl. Grunwaldzkim - w tej serii sklepów pod wieżowcami jest
też optyk. Kupiłam tam swoje oprawki chyba z pięć, sześć lat temu i do
tej pory wyglądaja jak nowe. Jak z cenami - nie jestem w stanie
powiedzieć, ale te moje nie mogły być wtedy jakieś ekstremalnie drogie,
bo nie byłoby mnie na nie stać :->

Mój mąż kupił świetne oprawki za 40zł u jednego z tych optyków w Galerii
Dominikańskiej (a szkła u drugiego, bo szybciej; razem zapłacił około
250zł dwa lata temu razem z badaniem okulistycznym, które mu machnęli za
darmo tam gdzie kupił oprawki). Z nim było w ogóle śmiesznie, bo po
godzinie przymierzania okazało się, że jedyne oprawki, w których mu jest
ładnie, są akurat najtańsze :->
pzdr,
UlaK

--