[Zapach] czy to oryginal?

1. Data: 2004-10-16 19:56:27

Temat: [Zapach] czy to oryginal?
Od: "Michał B. \(BajT\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pieknie!

Jest na allegro cos co mnie interesuje: woda toaletowa Issey Miyake:

Cena jednak podejrzanie niska (59zl a w sklepach ok. 200zl).
Sprzedawca zapewnia o oryginalnosci.
Ma 15 pozytywnych komentarzy, ktore potwierdzaja jego wersje.

Ale powstaje kwestia: czy da sie tak latwo odroznic oryginal od podrobki?

Nie mam doswiadczenia w kupowaniu perfum przez allegro i dlatego zwracam sie
do Was o pomoc:
Czy ryzykowac zakup za tak niska cene czy raczej kupic poprzez sklepy
internetowe
np.: http://perfumy.bizz.pl/ ?

Bardzo prosze o pomoc!

Pozdrawiam!

Michał

1. Data: 2004-10-16 20:39:21

Temat: Re: [Zapach] czy to oryginal?
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał B. (BajT) wrote:
> Witam pieknie!
>
> Jest na allegro cos co mnie interesuje: woda toaletowa Issey Miyake:
>
> Cena jednak podejrzanie niska (59zl a w sklepach ok. 200zl).

no to sam sobie odpowiedziales :-)

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-16 20:45:33

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał B. (BajT)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam pieknie!
>
> Jest na allegro cos co mnie interesuje: woda toaletowa Issey Miyake:
>
> Cena jednak podejrzanie niska (59zl a w sklepach ok. 200zl).
> Sprzedawca zapewnia o oryginalnosci.
Gdzie, bo mnie w szkole uczyli czytania ze zrozumieniem, nie wiem jak
Ciebie? ;) i nie widzę, żeby pisał, że to oryginalne perumy?
Za taką kase to możesz sobie kupić na allegro oryginalny dezodorant dobrej
firmy! Jakbym miała mieć tyle do wydania to bym wolała mieć oryginalne deo
niż podróbkę perfum.
Pozdro i lepiej pozbieraj drugie tyle i kup sobie coś pewnego :-)

1. Data: 2004-10-17 08:33:05

Od: "Michał B. \(BajT\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie, bo mnie w szkole uczyli czytania ze zrozumieniem, nie wiem jak
> Ciebie? ;) i nie widzę, żeby pisał, że to oryginalne perumy?...>

A tu pisze cyt:
" NIE SĄ TO TURECKIE PODRÓBKI !! przedmiotem aukcji jest perfum o pojemnosci
75ml, oryginalnie zafoliowany.."

Mozna wiec odniesc wrazenie, ze skoro nie podrobka i oryginalnie zapakowana
to mamy do czynienia z prawdziwym produktem.

Mimo wszystko chyba kupie w jakims sklepie internetowym, nie chce ryzykowac.
Pozdrawiam!

Michał

1. Data: 2004-10-17 08:38:39

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał B. (BajT) wrote:

> [...]
>
> Mozna wiec odniesc wrazenie, ze skoro nie podrobka i oryginalnie zapakowana
> to mamy do czynienia z prawdziwym produktem.

raczej nie, sprzedawca tylko twierdzi ze nie sa to tureckie podrobki (no
ale moga byc innego pochodzenia:))) i sa zafoliowane oryginalnie czyli
przez producenta co wcale nie znaczy ze to oryginal.

> Mimo wszystko chyba kupie w jakims sklepie internetowym, nie chce ryzykowac.

i tak bedzie najlepiej..
w tej cenie co na allegro masz na 100% podrobke ktora bedzie tak
łudząco podobna do oryginalu z wygladu oczywiscie ze az trudno
uwierzyc... gorzej bedzie z zapachem.. :-)

--
*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-17 11:59:22

Od: "Margarett:\)\)" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jest na allegro cos co mnie interesuje: woda toaletowa Issey Miyake:
>
> Cena jednak podejrzanie niska (59zl a w sklepach ok. 200zl).

pytasz akurat o najtansza oferte :)), a przeciez issey homme maja tez i inni
sprawdzeni sprzedawcy, sprawdzilam i np i grycek, mateusz124, gregorydek,
magdar3; wszyscy oni maja pozadany przez CIebie zapach w cenie duzo nizszej
od sklepowej (125ml 189zl, 50ml 130zl itp). Kupuje sie u osob sprawdzonych,
w przypadku perfum najlepiej u SS (supersprzedawcow). pzd

1. Data: 2004-10-17 14:32:43

Od: "Michał B. \(BajT\)" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytasz akurat o najtansza oferte :)), a przeciez issey homme maja tez i
inni
> sprawdzeni sprzedawcy..>

Wielkie dzieki za podpowiedz i poswiecony czas.. juz bede wiedzial u kogo
kupowac.!
Pozdrawiam!

Michał

1. Data: 2004-10-17 16:57:41

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał B. (BajT) napisał/a w news:cktanr$afq$1@news.onet.pl:

> A tu pisze cyt:
> " NIE SĄ TO TURECKIE PODRÓBKI !! przedmiotem aukcji jest perfum
> o pojemnosci 75ml, oryginalnie zafoliowany.."

Skoro jest napisane "perfum", to nie zdziw się jeżeli dostaniesz coś,
co jakoś tam trochę przypomina oczekiwany kosmetyk.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-10-19 06:14:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-17 10:33,Użytkownik Michał B. (BajT) ziewnął szeroko i rzekł:

> A tu pisze cyt:
> " NIE SĄ TO TURECKIE PODRÓBKI !! przedmiotem aukcji jest perfum o pojemnosci
> 75ml, oryginalnie zafoliowany.."

No, może nie _tureckie_ akurat, tylko jakieś inne? :)
Ja nie kupiłabym na Allegro perfum z wyższej półki za 59 zł. Dlaczego u
innych takie same perfumy są za 150 zł? Wszyscy zdzierają?

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."