WYBACZ OJCU....

1. Data: 2010-03-28 11:49:01

Temat: WYBACZ OJCU....
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz ojcu dzieciaku, kidnaperzy zrobili wszystko, abym nie mógł Ciebie
odnaleźć. Spotka ich to, co spotkało wszystkich moich wrogów, szybka niedola
i smierć.

2. Data: 2010-03-28 18:23:24

Temat: Re: WYBACZ OJCU....
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 13:49, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> Wybacz ojcu dzieciaku, kidnaperzy zrobili wszystko, abym nie mógł Ciebie
> odnaleźć. Spotka ich to, co spotkało wszystkich moich wrogów, szybka niedola
> i smierć.

zobacz co zrobic, zeby miec powodzenie u pan
http://www.youtube.com/watch?v=RQAMEOqkoM4

3. Data: 2010-03-29 04:17:16

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 wrote:

> zobacz co zrobic, zeby miec powodzenie u pan

Nigdy nie uskarżałem si e na powodzenie, ale co zrobić gdy "tylko ta i
żadna inna"? No i moje dziecko?

Praca mgr Analizy wątków nt. narkotyków na forach internetowych
Re: A, B lub C ?
Jak nazywa sie to zjawisko.
Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka
Przepaść - wlod, 2010-03-24