Jak nazywa sie to zjawisko.

1. Data: 2010-03-27 08:23:25

Temat: Jak nazywa sie to zjawisko.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kiedys tu ktos podal jego nazwe, zreszta jest spotykane w literaturze, a
meczy mnie, ze nie moge przypomniec sobie nazwy.

Chodzi o to, ze ludzie dobrze znajacy dana tematyke sklonni sa zanizac
swoj stan wiedzy, a z kolei ci ledwo poznajacy uwazaja, ze maja wiecej w
niej orientacji niz wykazuja to obiektywne testy. Jak sie nazywa to
zjawisko? Jest konkretna, krotka
nazwa.

TIA
Ghost

2. Data: 2010-03-27 09:40:22

Temat: Re: Jak nazywa sie to zjawisko.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]
> wiecej w niej orientacji niz wykazuja to obiektywne testy. Jak sie
> nazywa to zjawisko? Jest konkretna, krotka

Odchylenie standardowe ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2010-03-27 10:08:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

arogancja :)

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

4. Data: 2010-03-27 10:21:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 27-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> arogancja :)

Wygrałeś - twoja krótsza ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2010-03-27 10:29:12

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Wygrałeś - twoja krótsza ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Hiperestezja.

6. Data: 2010-03-27 10:30:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> wykrakał:

> literaturze, a

> maja

> Hiperestezja.

Odma (mózgowa).

7. Data: 2010-03-27 11:19:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
> [...]
> swoj stan wiedzy, a z kolei ci ledwo poznajacy uwazaja, ze maja wiecej w
> niej orientacji niz wykazuja to obiektywne testy. Jak sie nazywa to

Jesteście nadsterowni w bufonadzie.

8. Data: 2010-03-27 11:32:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

U kobiety:
http://www.jakuziontop.jpg.pl/mozg_piekniejszej_czes
ci_swiata,314131.html

U mężczyny:
http://osobie.pl/gallery-image/id,126944

Sawantyzm:
http://www.ithink.pl/artykuly/styl-zycia/zdrowie-i-u
roda/genialni-idioci/

9. Data: 2010-03-27 11:35:35

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-27 09:23, Ghost pisze:
> [...]
> swoj stan wiedzy, a z kolei ci ledwo poznajacy uwazaja, ze maja wiecej w
> niej orientacji niz wykazuja to obiektywne testy. Jak sie nazywa to

Dobrze to opisał Mark Twain w "Martin Eden".

10. Data: 2010-03-27 12:25:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoj stan wiedzy, a z kolei ci ledwo poznajacy uwazaja, ze maja wiecej w
> niej orientacji niz wykazuja to obiektywne testy. Jak sie nazywa to

To zjawisko jest obiektywne, i dotyczy po prostu ludzi (wiekszosci). Nie
poszukuje epitetu, a konkretnej nazwy - poki co zadna z "padnietych". A moze
to jednak nie bylo na tej grupie?

Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka
Przepaść - wlod, 2010-03-24
Kto wie?
"MOMENT PRAWDY" - czy ktoś oglądał w czwartek ten program?
Re: Czy robię coś nie tak?