Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka

1. Data: 2010-03-27 05:03:25

Temat: Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Jako że się przesiadam właśnie, czy ktoś mnie może oświecić, czemu nie
mogę ustawić wyświetlania wątków wg daty ich utworzenia ? Jakąś dziwną
kolejność mam (wg daty napisania ostatniego postu?). Da się to zmienić?

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
że mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

2. Data: 2010-03-27 05:04:19

Temat: Re: Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

... Burzowego, kurka rurka :)

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2010-03-27 05:21:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał:

> ... Burzowego, kurka rurka :)

Już wiem, co skiepściłam :)
Ale delimiter mi nie działa (post nr 1 w wątku) :D

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

4. Data: 2010-03-27 09:36:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> ... Burzowego, kurka rurka :)

No to z niezłej armaty będziesz teraz do nas strzelać ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2010-03-27 10:04:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Aicha wlazł między psychopatów i wykrakał:

jak nie działa jak działa?

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

6. Data: 2010-03-27 10:10:11

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hok3ir$k2a$1@news.onet.pl>, b...@t...ja
says...

> Jako że się przesiadam właśnie, czy ktoś mnie może oświecić, czemu nie
> mogę ustawić wyświetlania wątków wg daty ich utworzenia ? Jakąś dziwną
> kolejność mam (wg daty napisania ostatniego postu?). Da się to zmienić?

Osobiście nie polecam, przynajmniej na serwerze neo. I w leciwym
netscape i teraz w Thunderbirdzie miałem z grupami przeboje - co pewien
czas ściągał wszystkie posty od nowa - może coś miałem z ustawieniami,
może coś innego leciało, ale wiem,że ani w Noworycie News Readerze, ani
w obecnym MicroPlanet Gravity, takich przebojów nie miewam.

Pozdrawiam
Flyer

7. Data: 2010-03-27 10:17:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Flyer wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> może coś innego leciało, ale wiem,że ani w Noworycie News Readerze, ani
> w obecnym MicroPlanet Gravity, takich przebojów nie miewam.

też z nim miałem jakieś przechery. a to hasła gubił, a to grupy ginęły -
słabo.

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

8. Data: 2010-03-27 11:08:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> też z nim miałem jakieś przechery. a to hasła gubił, a to grupy
ginęły -
> słabo.

Zobaczyłam Windows Live Maila, zmieniłam niechcący skórkę na różową i
odinstalowałam z krzykiem :> Hasła to ja znam na pamięć - łudzę się, ze
dzięki temu nie będę miała zaników pamięci :D

9. Data: 2010-03-27 12:35:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odinstalowałam z krzykiem :> Hasła to ja znam na pamięć - łudzę się, ze
> dzięki temu nie będę miała zaników pamięci :D

a to bierz, może teraz jest lepsza wersja zresztą.
i jeszcze jedno - reguły mi się często waliły :)

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

10. Data: 2010-03-27 12:40:03

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 11:17, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 27-marzec-10, Flyer wlazł między psychopatów i wykrakał:

> też z nim miałem jakieś przechery. a to hasła gubił, a to grupy ginęły -
> słabo.

Nic nie gubi. Nic nie ginie. Pewne rzeczy inaczej rozwiązane niż w OE,
można się przyzwyczaić.

Qra, zadowolona z PtasiegoGrzmota

Przepaść - wlod, 2010-03-24
Kto wie?
"MOMENT PRAWDY" - czy ktoś oglądał w czwartek ten program?
Re: Czy robię coś nie tak?
co sądzicie o gwiazdce?