Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka

11. Data: 2010-03-27 12:52:00

Temat: Re: Pytanko do posiadaczy ognistego ptaka
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

solidarność ptaszników!

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

12. Data: 2010-03-27 13:17:21

Temat: Re: Pytanko do posiadaczy 40tude
Od: zażółcony <z...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Mar 2010 13:35:48 +0100, tren R napisał(a):

> Dnia 27-marzec-10, Aicha wlazł między psychopatów i wykrakał:

> a to bierz, może teraz jest lepsza wersja zresztą.
> i jeszcze jedno - reguły mi się często waliły :)

treneiro, ja sobie 40tude instalnąłem i na razie lekko w szoku. Czy da się
go jakoś zmusić, żeby mi kilka wątków połączył w jeden ? Outlook lepiej
sobie radził jak np. tytuł wątku siezmieniał, bo ktoś pokrzaczył polskie
litery. Teraz mam ze 4 wątki o homo w kościele katolickim ... Mały burdelik

13. Data: 2010-03-27 13:22:39

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ryknęło:

> Nic nie gubi. Nic nie ginie. Pewne rzeczy inaczej rozwiązane niż w OE,

Qra, a ptasi ten wątek 'Homoseksualizm w ...' widzi jako jeden czy kilka ?
W OE jest jeden, w 40tube jest kilka i kichowato.

14. Data: 2010-03-27 13:26:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> litery. Teraz mam ze 4 wątki o homo w kościele katolickim ... Mały burdelik

a tego nie wiem, bo ja odszedłem od czytania w wątkach.
zaraz spróbuję zobaczyć jak to wygląda u mnie.

15. Data: 2010-03-27 15:08:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> Jako że się przesiadam właśnie, czy ktoś mnie może oświecić, czemu nie
> mogę ustawić wyświetlania wątków wg daty ich utworzenia ? Jakąś dziwną
> kolejność mam (wg daty napisania ostatniego postu?). Da się to zmienić?

Jakby jeszcze nie padła poprawna odpowiedź, to: widok->wątki->zwiń
wszystkie wątki.

O to chodziło?

Ewa

16. Data: 2010-03-27 15:10:32

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Qra, a ptasi ten wątek 'Homoseksualizm w ...' widzi jako jeden czy kilka ?
> W OE jest jeden, w 40tube jest kilka i kichowato.

Ja nie Qra, ale też ptasiogrzmotna. Widzi jako jeden.

Ewa

17. Data: 2010-03-27 15:19:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-27 16:10, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ja nie Qra, ale też ptasiogrzmotna. Widzi jako jeden.

Ja Qra, ja Qra, jako jeden.
BTW mnie już nawet cuda z kodowaniem znaków u niektórych przestały
przeszkadzać.

Qra, ale ja to generalnie mało wymagająca jestem

18. Data: 2010-03-27 19:21:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-marzec-10, tren R wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 27-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> a tego nie wiem, bo ja odszedłem od czytania w wątkach.
> zaraz spróbuję zobaczyć jak to wygląda u mnie.

spróbuj tego:

Domyślne opcje grup -> sortow/punktowanie-> rozpocznij nowy wątek gdy
zmieni się temat

tylko zdaje się 40tude będzie to stosował do nowych wiadomości, a nie tych
co już pobrał.

--

ta sygnaturka jest chora. chora!

19. Data: 2010-03-27 23:51:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> jak nie działa jak działa?

Nie działa. A w każdym razie ptakulec nie wyciął sygnaturki, gdy
symulowałam odpowiedź :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

20. Data: 2010-03-27 23:56:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Jakby jeszcze nie padła poprawna odpowiedź, to: widok->wątki->zwiń
> wszystkie wątki.

Dzięki. Nie, nie o to chodziło. Walczę dalej :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Nie istniejemy po to, żeby jeść oraz spać.
Trzeba być szczęśliwym, uciekać, jeśli jest źle /Waris Dirie/

Przepaść - wlod, 2010-03-24
Kto wie?
"MOMENT PRAWDY" - czy ktoś oglądał w czwartek ten program?
Re: Czy robię coś nie tak?
co sądzicie o gwiazdce?