WYPŻEDAŻ KOSMETYKÓW!!

1. Data: 2007-04-13 21:24:36

Temat: WYPŻEDAŻ KOSMETYKÓW!!
Od: "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

pOLECAM ZNAKOMITE KOSMETYKI DOCIALA, RAK, DO MASAŻU.
mOŻLIWOŚC ODBIORU W sZCZECINIE

5763

2. Data: 2007-04-13 21:54:33

Temat: Re: WYPŻEDAŻ KOSMETYKÓW!!
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> napisał w
wiadomości news:evosff$f9l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> pOLECAM ZNAKOMITE KOSMETYKI DOCIALA, RAK, DO MASAŻU.
> mOŻLIWOŚC ODBIORU W sZCZECINIE

O rany, spamerka, inteligentna inaczej i dysortografka z zepsutą klawiaturą,
wszystko w jednym. Nie za dużo tego szczęścia na raz?

> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=174
5763

Oki-doki.

--
JoP

3. Data: 2007-04-14 07:35:04

Od: Felinity <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Fri, 13 Apr 2007 23:54:33 +0200, istota
zwiewna znana jako Jolanta Pers napisała:

> [...]
>
> O rany, spamerka, inteligentna inaczej i dysortografka z zepsutą
> klawiaturą, wszystko w jednym. Nie za dużo tego szczęścia na raz?

U nas w Szczecinie więcej tego, możemy się podzielić z resztą świata.
Polecam rozmowę pani Oli Ynteligentnej Inaczej z panami na temat masażu
na naszej grupie regionalnej.
Moje sznurówki są inteligentniejsze ;->

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

4. Data: 2007-04-14 08:29:52

Od: "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felinity" <m...@A...pl> napisał w wiadomości
> U nas w Szczecinie więcej tego, możemy się podzielić z resztą świata.
> Polecam rozmowę pani Oli Ynteligentnej Inaczej z panami na temat masażu
> na naszej grupie regionalnej.
> Moje sznurówki są inteligentniejsze ;->

A co moze tam tez mi nie wolno pisac? Głupi mądrego nie zrozumie, wiec nie
dziwie ci sie ze moje dyskusje sa dla ciebie trudne.

> //////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\

Jesteś dobra z francuskiego, wszyscy chłopcy wokół ciebie to mówią.

5. Data: 2007-04-14 09:50:48

Od: Joanna Czaplinska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksandra Jabłońska napisał:

> A co moze tam tez mi nie wolno pisac? Głupi mądrego nie zrozumie, wiec nie
> dziwie ci sie ze moje dyskusje sa dla ciebie trudne.

> Jesteś dobra z francuskiego, wszyscy chłopcy wokół ciebie to mówią.

PLONK. P.L.O.N.K. plonk plonk plonk.

Joanna

6. Data: 2007-04-14 10:34:19

Od: "Gosia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> napisał w
wiadomości news:evq3es$b52$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A co moze tam tez mi nie wolno pisac? Głupi mądrego nie zrozumie, wiec nie
> dziwie ci sie ze moje dyskusje sa dla ciebie trudne.

Nie kompromituj się już.

7. Data: 2007-04-14 12:20:35

Od: "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Czaplinska" <j...@u...op.pl> napisał w wiadomości

> PLONK. P.L.O.N.K. plonk plonk plonk.

O Boże, ale mnie skrzywdziłas! To straszne, tak boli, tak cierpie..... Nie
rób mi tego więcej ty mentalna blondyno

Olka:)

8. Data: 2007-04-14 12:21:50

Od: "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> Nie kompromituj się już.

Sio! Uciekaj do garów!

Olka:)

9. Data: 2007-04-14 14:32:29

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> napisał w
wiadomości news:evqh5s$eba$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Joanna Czaplinska" <j...@u...op.pl> napisał w
> wiadomości news:evq874

> O Boże, ale mnie skrzywdziłas! To straszne, tak boli, tak cierpie..... Nie
> rób mi tego więcej ty mentalna blondyno

idz stad . Szczecinowi tez wstydu nie przynos.

Zajmij sie masazem i precz od kompa.

h.

10. Data: 2007-04-14 14:42:08

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra Jabłońska" <a...@r...pl> napisał w
wiadomości news:evqh8a$ehe$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Gosia" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
>>

> Sio! Uciekaj do garów!

akurat ty robisz tu za garkotłuka.

Wypis z netykiety:
"Ogłoszenia i inne takie.
a.. Niedopuszczalne jest posługiwanie się listami/grupami dyskusyjnymi w
celach komercyjnych z wyjątkiem list/grup o takim właśnie przeznaczeniu
[pl.ogloszenia.*, pl.praca.*, hierarchia *.biz*]."
h.

MASAŻ NAJNOWSZA METODĄ WG. TRENDÓW EUROPEJSKICH, A W TRADYCJI ORIENTALNEJ!!
Tipsow relacja dalsza
Jasne pasemka na czarnych włosach
Łamliwe paznokcie
Męskie pachnidło