(Wa-wa) Serie Bielendy

1. Data: 2006-01-23 21:30:47

Temat: Re: (Wa-wa) Serie Bielendy
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja dochodzę do wniosku, że ludzie dziwną wodę muszą mieć - po raz kolejny
> ktoś pisze, że mu się nie pieni albo nie musuje. U mnie się i pieni, i
> musuje, co ja mam w kranie, u licha?

zeby sie u mnie ładnie spienilo musze wsypac tego bardzo duzo a to
niestety jest niemozliwe bo zaczynam kaszlec ,drazni mi strasznie gardlo.
recenzje sa na wizaz.pl
p.

1. Data: 2006-01-23 22:03:13

Od: "Monika Wandzel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja dochodzę do wniosku, że ludzie dziwną wodę muszą mieć - po raz
> kolejny
> ktoś pisze, że mu się nie pieni albo nie musuje. U mnie się i pieni, i
> musuje, co ja mam w kranie, u licha?
U mnie tez musuje. a woda krakowska - wiec pewnie marna.
Poza tym mam odzywke blotna do wlosow - jest swietna. Krem krolewski - za
sam zapach mozna go kochac. I zel na celulit - ten akurat najmniej mi sie
podoba, ale jest ok
Potwierdzam tez, ze plyn do kapieli jest swietny,
w ogole seria jest bardzo dobra - a przy uwzglednieniu stosunku ceny do
jakosci - wrecz rewelacyjna.

Monika

1. Data: 2006-01-24 12:37:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może, ale ja mam strasznie, wręcz patologicznie twardą wodę - logiczne więc,
> że pienić się nie powinny.

moze wiecej sypiesz. ja jak pozaluje piasku z baobabu Atkinsona,
to pieni sie tak sobie (przypuszczam, ze ta seria byla bogatym
zrodlem inspiracji dla Bielendy :)

-- kasica

1. Data: 2006-01-28 19:28:21

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):

> i to by bylo na tyle z akcji ratunkowej "portfel" ;) sama probuje sobie
> na sile wmowic ze to na pewno tylko ladnie pachnie a potem Ty
> wyskakujesz i mowisz ze jednak swietne...no to teraz musze na sobie
> wyprobowac <lol>

To ja jeszcze dodam, że balsam jest również świetny dobrze nawilża,
trochę długo się wchłania, ale tak przyjemnie pachnie, że wcale to nie
przeszkadza.
Dodam jeszcze, ze jest bardzo wydajny.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2006-01-28 19:29:33

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Wandzel napisał(a):

> Potwierdzam tez, ze plyn do kapieli jest swietny,

Jak myślisz, da radę korzystać z niego pod prysznicem?

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

SLIM'N LIFT - reklamowany ostatnio w tv markecie czy warto? PILNA POMOC
(odradzam) zakupy w vitanea.pl
bikini
odzywka na suche rozdwojone koncowki
en vogue - poszukuję sukienki [Warszawa]