[WaW] Igły motylki - gdzie dostanę?[Pilne]

1. Data: 2006-05-07 12:35:12

Temat: [WaW] Igły motylki - gdzie dostanę?[Pilne]
Od: "luk" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam może ktoś z grupowiczów wie gdzie w stolicy można dostać igły motylki?
Obdzwoniłem i objechałem już b. dużo aptek i nic większość aptekarzy robi
oczy jak ''stare 5zł'' i nie ma pojęcia o co mi chodzi.

Może ktoś ma jakiś namiar na apteke lub inny sklep medyczny który coś
takiego ma?

Z góry dzięki

2. Data: 2006-05-07 16:30:34

Temat: Re: [WaW] Igły motylki - gdzie dostanę?[Pilne]
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

luk pisze 07-05-2006 14:35:
> Witam może ktoś z grupowiczów wie gdzie w stolicy można dostać igły motylki?
> Obdzwoniłem i objechałem już b. dużo aptek i nic większość aptekarzy robi
> oczy jak ''stare 5zł'' i nie ma pojęcia o co mi chodzi.

A co to w ogóle jest? O wenflony Ci chodzi?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-05-07 18:52:34

Od: "luk" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak widze że to mało popularny sprzęt więc podaje linka na którym jest
zdjęcie:

http://www.dlapacjenta.pl/sklep/product_info.php?cPa
th=64_65_79&products_id=
280

4. Data: 2006-05-07 19:12:02

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

luk pisze 07-05-2006 20:52:
> No tak widze że to mało popularny sprzęt więc podaje linka na którym jest
> [...]

Czemu nie kupisz po prostu pod podanym linkiem?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Immunolog w Warszawie