Waga łazienkowa - jaką polecacie?

11. Data: 2012-06-19 10:30:27

Temat: Re: Waga łazienkowa - jaką polecacie?
Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 11:34, Chiron pisze:
> Zgoda- uważam podobnie. Jednak- jeśli ktoś pyta, jaką najlepiej kupić-
> to IMO bez sensu jest odpowiadać: "apococito?". Więcej- IMO to
> trochę...niegrzecznie.

Możliwe, że niegrzecznie ale... swojego czasu też chciałem kupić wagę
łazienkową i tak od czasu do czasu gdy akurat byłem w jakimś sklepie
tego typu to oglądałem sobie takie wagi. Kiedyś jednak przy podobnej
okazji, mój przyjaciel, zapytał mnie - po ch... Ci waga łazienkowa? U
mnie leży, kurzy się i ciągle ją przestawiam tylko z miejsca na miejsce ;-)

Nigdy nie wiadomo - może i pytający się zreflektuje i kupi sobie coś
ciekawszego za tę kwotę ;-)
O ile nie potrzebuje jej naprawdę.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

12. Data: 2012-06-19 12:34:29

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

quent wrote:

> Jeśli chciałeś zadać pytanie to zacznij wielką literą i zakończ
> znakiem zapytania.

To jest usenet, tutaj sie pisze po internetowemu...

13. Data: 2012-06-19 12:42:13

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 14:34, Marek Dyjor pisze:
> To jest usenet, tutaj sie pisze po internetowemu...

Daj spokój... zobacz lepiej jaką fajną wagę znalazłem:
http://www.zakatekzdrowia.com.pl/seca-seca-aurea-mec
haniczna-luksusowa-waga-osobowa-7957030004-p-15064.h
tml

:-DDD

Gdyby to był zegarek - zrozumiałbym - lans.
Ale to jest waga! Leżąca w kiblu, więc nawet się nie polansujesz. Ale
nawet gdyby ktoś zobaczył to... lansować się wagą? :-))
Sorry za to ale jakoś mnie tak dziś ten temat poniósł ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

14. Data: 2012-06-19 18:18:13

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

quent wrote:

> [...]
> nawet gdyby ktoś zobaczył to... lansować się wagą? :-))
> Sorry za to ale jakoś mnie tak dziś ten temat poniósł ;-)

5 kawałków za mechaniczną wagę :) z drugiej strony są na świecie ludzie
bogaci lub majętni i dlaczego chcesz ich zmuszac do zkaupu zwykłej wagi za
300 zeta.

15. Data: 2012-07-08 11:57:57

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-11 13:28, Artur Dębski pisze:
> Witam wszystkich.
> Polećcie mi proszę używaną przez was wagę łazienkową

Od 5 lat użytkuję wagę na której pisze Bosh. Poprzednio użytkowałem 2
inne wagi. Tanie. Wywaliłem je. Jedna to był Korona.
Oto co ci mogę doradzić.
1. Kup wagę której serwis jest w twoim mieście zamieszkania.
2. Kup wagę z 3 letnią lub dłuższą gwarancją.
3. Nie kupuj najtańszej bo są to najczęściej jednorazówki.
Jak kupowałem swoją najtańsze były po 50 zł. Najdroższe po 300.
W serwisie sprawdziłem jakie są najczęściej naprawiane. Tanie marki
odpadły. Kupiłem taką za 200 zł co miała dobrą opinię.
4. Jak testowałem wagi w sklepie co chwila był inny wynik. Poprosiłem
sprzedawcę aby się zważył i wybrał taką na której stale będzie taki sam
wynik. Wybrał. Na 10 zważeń wszystkie były takie same co do 0,1 kg.
4. Sprawdź jaki najmniejszy ciężar można na niej zważyć. Moja
elektroniczna waga kuchenna waży do 3 kg, mechaniczna do 10 kg.
Łazienkowa waży od 5 kg. Dobrze aby zakresy zazębiały się.
5. Minęło trochę czasu nim nauczyłem się stać na wadze "nieruchomo" i
uzyskiwać powtarzalne wyniki ważenia.
Stawiam wagę w drzwiach ubikacji. Stoję pionowo patrząc na ościeżnicę
drzwi do ubikacji. Ręce mam splecione z tyłu i oparte o pośladki. Staram
się stać nieruchomo i nie przenosić ciężaru ciała z palców stopy na piętę.
6. Ładunki elektrostatyczne mogą fałszować wyniki pomiarów. Droższe wagi
sa odporne na ładunki elektrostatyczne.
7. Po kupieniu wagi sprawdziłem czy dobrze waży krążkami ze sztangi.
Ważyła dobrze.
--
dziadek2

16. Data: 2012-07-08 15:15:00

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 13:57, dziadek2 pisze:

> 6. Ładunki elektrostatyczne mogą fałszować
> wyniki pomiarów.

Ładunki działające z siłą rzędu 1 kG?!!!

> 7. Po kupieniu wagi sprawdziłem czy dobrze
> waży krążkami ze sztangi. Ważyła dobrze.

A czym sprawdziłeś krążki?

JK

17. Data: 2012-07-08 18:51:53

Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się stać nieruchomo i nie przenosić ciężaru ciała z palców stopy na piętę.

ROTFL

Czy można obniżyć opłaty za prąd?
Porno XXX Mark.W.Decker Jism Sucking Bitches
zużycie prądu przez konkretne urządzenie
serwis bosch skil - wymiana uchwytu w wyrzynarce 100 zł hahaha
A&F Biniki Polo Bikini Armani Bikini Baby Phat Bikini Lacoste Bikini Burberry Bikini CA Christian Audigier Bikini Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Gucci Bikini www.BuyGoodGoods.com