Walcze z fuga

1. Data: 2006-05-30 19:33:51

Temat: Walcze z fuga
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stara fuga nieco mi sie pobrudzila i pomyslalem sobie ze poloze nowa.
Pierwotnie chcialem tylko fuge uzupelnic, bo mam dosyc plytko polozona fuge
i byloby miejsce jeszcze na nowa, ale w sklepie powiedzieli mi, ze stara
nalezy chociaz troche wyskrobac. A wiec wzialem sie za skrobanie. Jak bardzo
musze ta stara fuge wydrapac? W niektorych miejscach dojechalem az do dna,
ale w niektorych fuga byla bardzo plytka. Przedostalem sie do szarej warstwy
zaprawy klejowej. Czy jezeli na to poloze nowa fuge o tym samym kolorze, to
bedzie wszystko ok? Nie bedzie jakis niespodzianek? Fuga mapei ultracolor
plus. Poprzednio tez mialem ta fuge tyle, ze bez plusa. W sklepie
powiedzieli mi, ze rozni sie ona tylko tym ze ta niby mniej nasiaka woda.
Jak to zrobic zeby nie spaprac roboty?

pozdrawiam
Laris