Wanna z hydromasazem

1. Data: 2004-08-29 17:01:45

Temat: Wanna z hydromasazem
Od: "Moniuska" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcielibysmy kupic wanne z hydromasazem, ale dowiedzielismy sie,
ze zaleca sie stosowac ja tylko do celow rehabilitacyjnych, natomiast
mycie sie w takiej wannie (uzywanie detergentow itd.) powoduje zabrudzanie
dysz i calego systemu -wiaze sie to z koniecznoscia czestych dezynfekcji,
co nie jest ani wygodne ani tanie.
W roznych sklepach spotkalismy sie z roznymi opiniami na ten temat.
Co na to fachowcy i uzytkownicy takich sprzetow?

Dziekuje z gory za wszelkie uwagi

Monika

1. Data: 2004-08-29 22:09:58

Temat: Re: Wanna z hydromasazem
Od: "KTJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moniuska" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
> W roznych sklepach spotkalismy sie z roznymi opiniami na ten temat.
> Co na to fachowcy i uzytkownicy takich sprzetow?

Nie ma żadnego problemu.
Dezynfekować oczywiście trzeba (w zależności od częstości używania - co 1-3
mies).

Tylko kupcie z grzybkami w dnie.
Nie wiem ile macie zamiar zapłacić, ale polecam sterowanie proste
elektroniczne - wygodnie, z automatycznym osuszaniem.
Za jakieś bajeranckie programy nie ma sensu płacić.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2004-08-30 08:53:09

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na tej grupie widzialem wlasciwie same bardzo krytyczne uwagi o takich
wannach
wiec koniecznie sprawdzcie archiwum

moich dwoje znajomych (NIEZALEZNIE) milo taka wanne i powiedzieli ze to
strasznie droga pomylka
albo pozera wode 200-300l do jednej kompieli co tydzien albo zasyfiaja sie
przewody cuchnaca szara breja. podobno fun sie konczy po miesiacu a wanne
czyscic trzeba regularnie.

podaje opinie z drugiej renki wiec koniecznie przeczytajcie archiwum

musta

Samodzielna renowacja parkietu?
Skoro już o robalach mowa...
domek do remontu