Wanny wolnostojace

1. Data: 2006-11-20 09:13:10

Temat: Wanny wolnostojace
Od: m...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
co sadzicie o wannach wolnostojacych ? Tzn takich na 4 przykrecanych
nozkach, bez zadnej dodatkowej obudowy.
Bardzo podobaja mi sie te wanne, jednak mam pewne watpliwosci co do
stabilnosci tego rozwiazania

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-11-20 11:55:33

Temat: Re: Wanny wolnostojace
Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Taka wanna jest stabilna jednak nadaje sie raczej tylko do kąpieli niz
do prysznicowania (wzglad praktyczny , czyli rozchlapywania wody naokoło)
Pdr.Mariusz

3. Data: 2006-11-20 20:31:01

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-11-20 10:13, m...@k...pl napisał(a):
> Witam
> co sadzicie o wannach wolnostojacych?

Szwagier ma coś takiego z akrylu na 4 mosiężnych nogach, dla mnie
mankamentem jest to (ponieważ jeden brzeg wanny stoi blisko ściany)
bardzo utrudnione wycieranie wody która wyleje się podczas kąpieli. Po
prostu trzeba mieć dużo miejsca między ścianą a wanną, woda zawsze
trochę sie rozchlapie i wleje się między ścianę a wannę i musi być
dostęp aby to wytrzeć.
Do tego aby to ładnie wyglądało musisz kupić odpowiedni syfon + rurka
przelewowa (no chyba że lubisz plastik wyglądający z pod wanny i boku
wanny) a ładny syfon (stalowy lub mosiężny) kosztuje kilkaset złociszy
dolicz do tego jeszcze odpowiednią "baterie" i robi się całkiem
sympatyczna kwota.
Wg. mnie super rozwiązanie do czegoś takiego co nazywa się pokój
kąpielowy a wanna może stać w takim miejscu aby był do niej dostęp ze
wszystkich stron. Inaczej jeśli Ci zależy aby łazienka wyglądał super to
polecam a oczywiście jest to wszystko dobrze skręcisz robi się to bardzo
stabilne - woda dodatkowo obciąża wannę.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

4. Data: 2006-11-20 20:34:17

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wanny) a ładny syfon (stalowy lub mosiężny) kosztuje kilkaset złociszy
dolicz do tego jeszcze odpowiednią "baterie" i robi się całkiem
Wg. mnie idealne rozwiązanie do czegoś takiego co nazywa się pokój

okrągłe wykończnie regipsu
Komin z nierdzewki - pytanie
Okap kuchenny
Zmywarka