Wąska i _niska_ pralka?

1. Data: 2003-11-16 18:55:07

Temat: Wąska i _niska_ pralka?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pralke. Rosa firmy Polar. Sluzyla wiernie juz prawie 10 lat i
dozywa swoich dni. Chcialem kupic nowa, tych samych rozmiarow (45
szerokosci, 60 cm wysokosci) i ni czorta takich pralek w sklepach nie
widze. Widzial ktos cos takiego? W sklepie, w siecie, gdziekolwiek?

MJ

1. Data: 2003-11-17 08:15:56

Temat: Re: Wąska i _niska_ pralka?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Nov 2003, Michal Jankowski wrote:

> [...]
> szerokosci, 60 cm wysokosci) i ni czorta takich pralek w sklepach nie
> widze. Widzial ktos cos takiego? W sklepie, w siecie, gdziekolwiek?

Ładowaną tradycyjnie? Wczoraj widziałem w Euro (w Carrefour Bemowo, jeżeli
chodzi o ścisłość). Żadnych namiarów na producenta nie pamiętam, ale nie
kojarzę, żeby to była jakoś szczególnie egzotyczna firma.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-11-17 12:44:08

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości
.jfedor.org...

> [...]

Nową wersję Rosy widziałam jakiś czas temu. A oprócz tego są takie ładowane
od przodu, ale mają maleńki bęben.

Natalia

1. Data: 2003-11-17 14:23:51

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:

> Ładowaną tradycyjnie?

Oj, zapomnialem powiedziec. Ladowana od gory oczywiscie - nie ma
zreszta chyba innych przy szerokosci 45 cm?

MJ

1. Data: 2003-11-17 20:41:39

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Nov 2003, Michal Jankowski wrote:

> Oj, zapomnialem powiedziec. Ladowana od gory oczywiscie - nie ma
> zreszta chyba innych przy szerokosci 45 cm?

Napisałeś szerokości a przeczytałem głębokości. Te ładowane od przodu
potrafią być zresztą jeszcze mniejsze (np. 35 centymetrów głębokości -
jak oni to robią?), ale oczywiście to nie znaczy że nadają się do
wszystkich zastosowań.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-11-18 00:58:47

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wystukał:

> [...]
> szerokosci, 60 cm wysokosci) i ni czorta takich pralek w sklepach nie
> widze. Widzial ktos cos takiego? W sklepie, w siecie, gdziekolwiek?

Niestety nie. Dzisiaj widziałam w EuroAGD tylko małe pralki Candy i
Elektroluxa - wysokość 67-70 centymetrów, ale ładowane od przodu. No i
proporcje takie jak klasyczne pralki mają, "poziome" wymiary to będzie
jakieś 50x50...

Może z głupia frant zadzwoń/napisz do producenta poprzednio używanej i
zapytaj?

Na sieci znalazłam takie namiary:

"POLAR" Spółka Akcyjna
ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 6
51-210 WROCŁAW
telefon: +48 (71) 324-32-64
fax: +48 (71) 345-51-25
email: p...@p...com.pl
strona: www.polar.com.pl

Sądząc po wyglądzie strony WWW email moze być mało skuteczny, ale na pewno
tańszy od miedzymiastowej.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

jaka lodowka
Q: Kominek elektryczny
jaki materac
Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?
materac