jaki materac

1. Data: 2003-11-16 11:21:36

Temat: jaki materac
Od: "Rodi" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

moi drodzy zabieram sie do kupna materaca do sypjalni, w zwiazku ztym
prosilbym Was o pare praktycznych informnacji jaki materac wybrac

jest tyle firm oferujacych materace w cenach tak roznych ze mam metlik w
glowie.

Moze mozecie polecic jakies konkretne firmy

Poza tym podziele sie informacja, ze za tydzien w WalterMeble bedzie
promocja na materace (20%) - czy ktos moze cos powiedziec o tych materacach,
czy warto zaryzykowac wlasnie te.

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie
Rodi

1. Data: 2003-11-16 19:08:46

Temat: Re: jaki materac
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Rodi...

Ja wiem, że masz problem z wyborem/zakupem materaca ale ... wysyłanie w
tym celu w środku weekendu trzech postów to ... lekka przesada.
Cierpliwości... jutro poniedziałek, ludzie wrócą do pracy, poczytają
posty, może ... odpowiedzą ;-)

Proponuję byś zajrzał do archiwum grupy, znajdziesz je na www.google.pl
-> Grupy dyskusyjne -> Szukanie zaawansowane gdyż temat materacy był
wałkowany wielokrotnie i to zarówno pod względem rozmiarów jak i
materiałów, sprężyn, itd.

Osobiście używam materaca z włókna kokosowego. Przy zakupie materaca
zwróć uwagę czy posiada on zdejmowany pokrowiec, który daje się prać ->
w archiwum też pewnie coś na ten temat znajdziesz ;-)

A jak Ci się bardzo śpieszy to szybką odpowiedź zagwarantuje Ci wysłanie
kilku maili z tym samym pytaniem na adres a...@p...com. Powodzenia :-)

Pozdrawiam :-) i cierpliwości życzę...

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-11-17 17:16:11

Od: "Rodi" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3fb7cf24@news.vogel.pl...
> [...]
> tym celu w środku weekendu trzech postów to ... lekka przesada.
> Cierpliwości... jutro poniedziałek, ludzie wrócą do pracy, poczytają

Witam

dzieki za odpowiedz i info
Przepraszam za tyle powtorzen, ale mam klopoty ze swoim darmowym kontem na
polboxie, nie zauwazylem ze post mimo tego doszedl, poniewaz zatytulowalem
go tak jak ktos kiedys i wlazl mi jako odpowiedz do starego postu

jeszcze raz sorki

pzdr
Rodi

1. Data: 2003-11-17 18:53:32

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zatytulowalem go tak jak ktos kiedys i wlazl mi jako odpowiedz do starego postu

Ktoś ? Kiedyś ? Przecież to był Twój post sprzed wówczas ok. 18 godzin...

No comments ...

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?
materac
farba do malowania plytek ceramicznych
sterownik do pieca CO
awaria