farba do malowania plytek ceramicznych

1. Data: 2003-11-16 11:08:53

Temat: farba do malowania plytek ceramicznych
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Widzialam, ze uzywaja takiej farby w wielu programach DIY. Mozna nia
pomalowac plytke, farba stwarza jednolita gladka warstwe, mozna pozniej
normalnie myc plytke bez uszkodzen farby. Czy ktos wie czy mozna kupic takie
u nas? Jesli znacie konkretne firmy to prosze podajcie.
Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2004-01-28 09:27:26

Temat: Re: farba do malowania plytek ceramicznych
Od: "PePe" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> [...]
> pozniej normalnie myc plytke bez uszkodzen farby. Czy ktos wie czy
> mozna kupic takie u nas? Jesli znacie konkretne firmy to prosze

Witam.
Ja z powodzeniem malowałem płytki farbami Tikkurila.
Nie pamiętam teraz ich nazwy, ale sprawdziły się znakomicie.
Zobacz tutaj www.tikkurila.gda.pl
PePe

sterownik do pieca CO
awaria