Wczoraj byly nalesniki [P]

1. Data: 2004-01-04 23:04:57

Temat: Wczoraj byly nalesniki [P]
Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonalam wczoraj udany eksperyment z nadzieniem do nalesnikow, i chcialam
sie nim podzielic z Wami.
Na osobe powiedzmy po 2 nalesniki, bo sa dosc sycace, ale mozna wiecej.
Zatem na osobe: po 2 placki nalesnikowe, po 2 pory, po 2 plastry szynki
(moze byc konserwowa, moze byc zwykla, jak kto woli).
Serek camemberek dojrzaly, czyli miekki.
Porom obciac zielone ogony, obciac koncowki, umyc, wrzucic na 5 minut do
lekko osolonego wrzatku, wyjac i odsaczyc
Na placki nalesnikowe ukladac po plastrze szynki, porze i ze 2 plasterki
camemberka.
Zwinac dosc scisle, usmazyc na patelni.
Podawac z zurawina do mies lub borowkami.
Pysznosci, polecam.

Pozdrawiam
Magdalena

---

1. Data: 2004-01-06 07:44:27

Temat: Re: Wczoraj byly nalesniki [P]
Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwielbiam nalesniki, ale nigdy nie jadlem ich z zurawina i jakos nie mam
zamiaru probowac. :) a do camemberta to ja uwielbiam sos czosnkowy
(delikatny). mam pytanko - czy przed smażeniem panierujesz jak krokiety, czy
nie?

pozdr. beny76

1. Data: 2004-01-06 11:20:29

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beny76" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamiaru probowac. :) a do camemberta to ja uwielbiam sos czosnkowy
> (delikatny). mam pytanko - czy przed smażeniem panierujesz jak krokiety,
Nie, bez panierowania, po prostu tak jak normalne nalesniki.
Pozdrawiam
Magdalena

---

Re: Vol-au-vent - jak to sie je ?