Wegetarianski problem

1. Data: 2000-01-16 17:54:32

Temat: Re: Wegetarianski problem
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2000, Katarzyna Kulpa wrote:

> On Sun, 16 Jan 2000 13:09:10 +0100, Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl>
wrote:
> : Cały problem w tym, że do wyboru zostaje niewiele - klasyczne
> : warzywa, rybka. I upiec nie można, jak już mówiłam.
>
> Zuzanko, a czy ten Twoj wegetarianin to na pewno je rybki? :)

Na pewno je :->

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2000-01-16 17:56:02

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2000, Katarzyna Kulpa wrote:

> nie mow, ze szpinaku tez nie lubicie :)

Bleeeeeeeeeeeeeeeee. Uprzejmie proszę o inny zestaw pytań.

> : Sigh :-( To wcale nie jest śmieszne - trudno kupić dobry serek za
> : jakieś ludzkie pieniądze. Ale jakieś ma(ka)ronowe rzeczy i risotta to może
> : być dobry pomysł.
>
> no nie musisz od razu francuskich kupowac. jako przegryche do wina mozna dac
> i rodzime plesniowe. nie wiem ile kosztuje gorgonzola, ale tez nie
> powinien to byc majatek, nie potrzebujesz tego na kilogramy...

Jakby Ci to powiedzieć... Pleśniaki ogólnie rzecz biorąc też
odpadają. Zwłaszcza niebieskie.

Zuzanka bardzo wybredna :->

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2000-01-16 17:56:47

Od: r...@r...net (Robert Maron) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2000 18:56:02 +0100, Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl>
wrote:
[...]
: Jakby Ci to powiedzieć... Pleśniaki ogólnie rzecz biorąc też
: odpadają. Zwłaszcza niebieskie.
:
: Zuzanka bardzo wybredna :->

jezuuuuuuuuuu

Ty wez jak ten kapral w BBG kup pare kilo glukozy, litr spirytusu, wode
destylowana; podaj to wszystko w kroplowce; bedzie bez egzotycznych
dodatkow, swojsko, co tylko chcesz; i na dlugo starczy

robert zalamany (i bardzo glodny)
--
r...@r...net http://www.robmar.net/

1. Data: 2000-01-16 18:35:09

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Robert Maron <r...@r...net> wrote:

> jesli masz pomysl na dobre polskie wegetarianskie (bez ryb?) danie
> spelniajace pozostale wymagania Zuzanki, to po prostu napisz tu

Wiesz, nie musze miec pomyslu, po prostu takie dania znam. Wystarczy
zreszta wziac dobra ksiazke kucharska, by takie dania znalezc na peczki.

Wiec np. takie menu:

Barszcz z uszkami
Kartofle nadziewane z bryndza w sosie pomidorowym
Salata ze smietana
Deser jaki kto lubi

albo:

Zupa grzybowa
Budyn z grochu (lub z kartofli, z bulki, z kaszy, z serem, smietankowy
etc.)
Salatka z cykorii
deser j.w.

Wladyslaw

1. Data: 2000-01-16 20:04:03

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2000, Robert Maron wrote:

> Ty wez jak ten kapral w BBG kup pare kilo glukozy, litr spirytusu, wode
> destylowana; podaj to wszystko w kroplowce; bedzie bez egzotycznych
> dodatkow, swojsko, co tylko chcesz; i na dlugo starczy

Ekhem... Spirytusu tyż nie używam ;->

Zuzanka najedzona :->
--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina
(' )^-^-^\_ Real cats don't need names. But they often get called them.
jgs `^LJ^^LJ^ "Yaargeroffoutofityarbastard" does nicely. -- PTerry

1. Data: 2000-01-16 20:56:12

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2000 18:35:09 GMT, Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote:
: Robert Maron <r...@r...net> wrote:
: > jesli masz pomysl na dobre polskie wegetarianskie (bez ryb?) danie
: > spelniajace pozostale wymagania Zuzanki, to po prostu napisz tu
: >
[...]

Zuzanka chciala bez grzybow...

kasica
--
k...@k...net
SPOTKAŁEM CIOTKĘ ESTHER WE ŁZACH ŻÓŁW CHORY STOP TRUJĄCY KORZEŃ ALBO

1. Data: 2000-01-16 20:56:45

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2000 21:04:03 +0100, Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl>
wrote:
:
: Zuzanka najedzona :->

czym, kartoflami z wody? ;>>

kasica

1. Data: 2000-01-16 20:58:51

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2000 18:56:02 +0100, Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl>
wrote:
[...]
: Jakby Ci to powiedzieć... Pleśniaki ogólnie rzecz biorąc też
: odpadają. Zwłaszcza niebieskie.
:
: Zuzanka bardzo wybredna :->

wiesz, moze lepiej podaj liste produktow, ktore lubisz... bo tak to sobie
mozemy dlugo.
a moze ty w ogole jesc nie lubisz, co? :)

kasica

1. Data: 2000-01-16 23:15:53

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2000, Katarzyna Kulpa wrote:

> : Zuzanka najedzona :->
>
> czym, kartoflami z wody? ;>>

Pizzą z tuńczykiem :-> Pizza to świetny wynalazek, ale z braku
piekarnika pozostaje mi jedynie wychodzenie do pizzerii.

Zuzanka
--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina
(' )^-^-^\_ "Out of Print" is bookseller speak for "We can't be
jgs `^LJ^^LJ^ hedgehogged". -- Terry Pratchett

1. Data: 2000-01-16 23:18:41

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Jan 2000, Katarzyna Kulpa wrote:

> wiesz, moze lepiej podaj liste produktow, ktore lubisz... bo tak to sobie
> mozemy dlugo.

Nie, nie zrozumieliśmy się :-) Ja generalnie lubię prawie
wszystko, problemem jest, że każda z osob, które teoretycznie chcę
nakarmić, czegoś nie jada. I z tego właśnie robi się kobylasta lista. A
interesują mnie na przykład takie ciekawe przepisy na jakąś rybkę w
niebanalnym sosie, czy cuś.

> a moze ty w ogole jesc nie lubisz, co? :)

A wręcz przeciwnie - bardzo lubię :-)

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina
(' )^-^-^\_ ++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.
jgs `^LJ^^LJ^ -- TP "Interesting Times"

DEREŃIÓWKA
peperoncini
orchata