Wekuję.

11. Data: 2021-12-16 18:33:20

Temat: Re: Wekuję.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2021 o 01:03, XL pisze:

> Piszę dla SIEBIE - BO LUBIĘ.
> W związku z tym nadal będę pisać GDZIE CHCĘ, KIEDY CHCĘ, O CZYM CHCĘ i DLA
> KOGO CHCĘ.

Pamiętniki polecam.

> Skoro czytasz, to znaczy jesteś zainteresowana, więc nie kłam.

Nie czytam. Widzę. A tego się nie da odzobaczyć.

--
Ewa

12. Data: 2021-12-16 18:35:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2021 o 01:08, XL pisze:
> Ale skoro stara lewaczka Janda z biedy(sic!) zaczęła mrozić chleb, żeby
> jej starczyło na tydzień, zamiast go wyrzucać

A coś w tym złego? Hm...

--

Ewa

Do kraju tego, gdzie kruszyę chleba
Podnoszą z ziemi przez uszanowanie,
Tęskno mi, Panie...

13. Data: 2021-12-16 22:05:08

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.12.21 um 18:35 schrieb FEniks:

> A coś w tym złego? Hm...

Dobry chleb mozna przechowywać bez mrozenia ze dwa tygodnie. Ale po co?
U nas były popularne maszynki do wypieku chleba. Jak ktoś ma wieksze
potrzeby, a wiec rodzine, to moze tym sie zajać. Słyszałem, ze takie
domowe chleby sa dobre. Zreszta mozna w domowym piekarniku wypiekać
chleb, tak jak zwykle ciasta, pizze, pieczenie.

https://tinyurl.com/2p85f66h

Btw. Ta historia z amantadyna, Ivermectina do odrobaczania zwierzat,
Hydroxychloroquin przeciw malarii (z powodu podobieństwa nazw mylono z
Chloroquinphosphatem uzywanym w akwarystyce przeciw pasozytom) troche
dziwi jak i śmieszy. Choć tylko cześciowo, bo gdzieś pisali (musze
poszukać i sie dokształcić), ze ruchy antyszczepionkowe maja długa historie.
A wracajac do covid-19, grypy i innych chorób wirusowych, to choć nie
jestem specjalista, ale pamietam z róznych nauk, ze wirus jako rzecz
(nie uznawana za zywe stworzenie jak istoty jednokomórkowe) bez jadra
komórkowego moze zyć tylko w innych komórkach. Nie mozna go wiec
niszczyć za pomoca antybiotyków, a rózne specyfiki antywirusowe sluza do
utrudniania wejścia wirusów do zywych komórek.
Oczywiście wirusa mozna zlikwidować likwidujac jego gospodarza.
Wspomniany dwutlenek chloru (składnik wybielaczy) dokonał tego na znanym
antyszczepionkowcu z Austrii. Facet tak sie leczył, ze umarł.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

????????????????
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
????????????????
,

14. Data: 2021-12-17 16:54:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Pamiętniki polecam.

Swoim dzieciakom możesz polecać, kazać, zabraniać itd.
Ode mnie wara.

> Nie czytam. Widzę. A tego się nie da odzobaczyć.

Jak i mnie samej, PRAWDA?
Ty naprawdę masz traumę ?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

15. Data: 2021-12-17 16:54:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A coś w tym złego? Hm...

No tak! - dla kogoś, kto go do tej pory wyrzucał, konieczność dzielenia po
4 skibki i mrożenia to szok straszny musi być. Zwłaszcza, gdy ten ktoś
codziennie jeździł po świeży SUVem za 350 tysiaków, a nagle płacze, że mu
na świezy codzienny chleb nie starcza, to jest dziwne chyba?
Znaczy - już nie starcza!
To dobre jest?
?

16. Data: 2021-12-17 23:17:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2021 o 22:05, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> takie domowe chleby sa dobre. Zreszta mozna w domowym piekarniku
> wypiekać chleb, tak jak zwykle ciasta, pizze, pieczenie.

Chleb można upiec i bez maszynki, i to bardzo dobry. A także go mrozić,
żeby mieć świeży codziennie, jak prosto z pieca.

Ja od początku pandemii kupuję chleb raz w tygodniu w mojej ulubionej
piekarni i mrożę, tym sposobem mam codziennie świeżutki.

> Choć tylko cześciowo, bo gdzieś pisali (musze poszukać i sie
dokształcić), ze ruchy antyszczepionkowe maja długa historie.

Tak jak i historia głupoty jest długa.

We Wrocławiu w latach sześćdziesiątych wybuchła epidemia czarnej ospy
zawleczonej z Indii przez jakiegoś esbeka. W ciągu kilku dni
zaszczepiono 200 tysięcy osób, bez książeczki szczepień nie można było
np. jeździć komunikacją miejską podobno. Szczepiono wszędzie i
wszystkich, za odmowę izolacji czy leczenia groziła kara nawet więzienia.

Fakt, było sporo NOP-ów, ale epidemię dzięki radykalnym działaniom
opanowano dość szybko i ostatecznie w wyniku ospy zmarło tylko 7 osób, a
przewidywania były znacznie bardziej pesymistyczne.

--

Ewa

17. Data: 2021-12-17 23:20:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2021 o 16:54, XL pisze:

> Swoim dzieciakom możesz polecać, kazać, zabraniać itd.
> Ode mnie wara.

Zakażesz?

> Jak i mnie samej, PRAWDA?
> Ty naprawdę masz traumę ?

Sądzisz, że głupota powtórzona choćby z milion razy stanie się prawdą?
Myślałam, że już z tego... ekhm... wyrosłaś?

--
Ewa

18. Data: 2021-12-18 10:58:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Znowu zwariowałaś?
>
> BTW Jak kto bez mięsa nie wytrzyma, to niech se wekuje.

Kobieto, tylko tyle ci powiem: wekuj COKOLWIEK ZDOŁASZ, a przede wszystkim
MIĘSO.

> Tylko po cholerę
> wklejać setki wersów o tym na grupie z psychologią w nazwie...

Z troski o głupich, bezrefleksyjnych ludzi takich jak ty i większość
mieszkańców miast? Ja przecież nie jestem zagrożona - mam co i na czym
ugotować, gdy niczego nie będzie.
https://youtu.be/JXiB3tj_Ni8

19. Data: 2021-12-18 13:16:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2021 o 10:58, XL pisze:

> Z troski o głupich, bezrefleksyjnych ludzi

Tak ci się tylko wydaje.

--
Ewa

20. Data: 2021-12-19 10:34:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Tak ci się tylko wydaje.

Idąc twoim słownictwem - ,,kłamiesz" :)

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Badanie Harvard'a ?
Europka nic nie znaczy.
Będziecie marznąć, lewaki.
Zgodnie trafimy do obozów.
,,Odporność na lata" - a zamiast tego obozy.?