Wentylacja grawitacyjna

1. Data: 2001-06-19 14:33:21

Temat: Wentylacja grawitacyjna
Od: "KrzysieK" <s...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę, o namiary na strony jak w temacie. Interesują mnie podstawowe zasady
(a właściwie reguły)
projektowania systemów wentylacyjnych.
Chętnie skorzystam też z podpowiedzi i własnych doświadczeń.
< KrzysieK >
| kriwir-at-poczta.onet.pl |
(właściwy adres)

1. Data: 2001-06-19 23:53:33

Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna
Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (a właściwie reguły)
> projektowania systemów wentylacyjnych.
> Chętnie skorzystam też z podpowiedzi i własnych

obowiazkowo do kazdego pomieszczenia mieszkalnego
(sypialnie) i kuchni, lazienki.
kanaly nie moga sie laczyc minimum co 3
kondygnacje, musza byc pionowo, z malymi
pochyleniami.
a jak wejdziemy do unii, to juz mozna bedzie
zapomniec o grawitacyjnej, bo z tego co wiem,
"wyszla z uzycia".

pozdrawiam,

--
michal jonca
www.jonca.w.pl

1. Data: 2001-06-20 06:35:02

Od: "KrzysieK" <s...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

| a jak wejdziemy do unii, to juz mozna bedzie
| zapomniec o grawitacyjnej, bo z tego co wiem,
| "wyszla z uzycia".

Jakie są inne rozwiązania (oprócz zabudowy wentylatorów wywiewnych i baterii
silników w garażu ;-)
< KrzysieK >
| kriwir-at-poczta.onet.pl |
(właściwy adres)

1. Data: 2001-06-20 17:24:18

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są inne rozwiązania (oprócz zabudowy
wentylatorów wywiewnych i baterii
> silników w garażu ;-)

montuje sie silniki wyciagowe, a zeby bylo
smieszniej, to wentylacja nie wychodzi na gore
ponad dach, tylko sie ja wypuszcza z boku budynku,
na ktoryms pietrze. ale nie nalezy sie dziwic,
normy zachodnie sa bardziej tolerancyjne dla
projektantow.

pozdrawiam,

--
michal jonca