Wesołych...

1. Data: 2011-04-22 10:42:22

Temat: Wesołych...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

świąt!
Życzę wam wiosny, słońca, życia, szczęścia, powodzenia, kwitnących tulipanów
i jabłoni

I zupełnie zapomnijmy o zimie.

MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2011-04-22 11:03:45

Temat: Re: Wesołych...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 12:42, Vilar pisze:
> świąt!
> Życzę wam wiosny, słońca, życia, szczęścia, powodzenia, kwitnących
> tulipanów i jabłoni
>
> I zupełnie zapomnijmy o zimie.

Dziękuję!

Ja też wszystkim grupowiczom życzę uśmiechów, samych pozytywnych emocji
i zachwytów nad pięknym wiosennym światem.
No i oczywiście smacznych kolorowych jaj!

:)

Ewa

3. Data: 2011-04-22 11:28:21

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 13:03, medea pisze:

> [...]
> i zachwytów nad pięknym wiosennym światem.
> No i oczywiście smacznych kolorowych jaj!

No coz, wiec jak juz skonczycie szczerzyc te swoje usmiechy i
kontemplowac irracjonalne stany emocjonalne, ktorych zyczy jak potafi
wam moja przedpiszczyni to chialbym zyczyc wam, zebyscie znalezli tez
chwilke na jakas refleksje lub przemyslenie przyporzadkowujace chocby
ciut sensu dla tej radochy, bo jeszcze wam tak zostanie.
Wesolych Swiat czubki ;)

4. Data: 2011-04-22 12:02:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 13:28, Lebowski pisze:

> [...]
> chwilke na jakas refleksje lub przemyslenie przyporzadkowujace chocby
> ciut sensu dla tej radochy, bo jeszcze wam tak zostanie.

Wesołych jajek, czubeczku!
Niech Ci się uda wychynąć ze skorupki. ;)

Ewa

5. Data: 2011-04-22 14:17:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

> [...]

chwilke na jakas refleksje lub przemyslenie przyporzadkowujace chocby
ciut sensu dla tej radochy, bo jeszcze wam tak zostanie.

=
I Tobie- najlepszego. Życzę Ci przede wszystkim, żebyś mniej się starał
zniechęcać do siebie osoby, które Ci okazują sympatię
:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

6. Data: 2011-04-22 19:35:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Apr 2011 12:42:22 +0200, Vilar napisał(a):

> świąt!
> Życzę wam wiosny, słońca, życia, szczęścia, powodzenia, kwitnących tulipanów
> [...]

Bożego błogosławieństwa i - nie zapominajcie o Nim.

7. Data: 2011-04-22 23:32:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Apr 2011 14:02:39 +0200, medea napisał(a):

> Wesołych jajek, czubeczku!
> Niech Ci się uda wychynąć ze skorupki. ;)
>
> Ewa

Widzę Łebowskiego tylko dzieki Twemu cytatowi.
Co jest?!

8. Data: 2011-04-22 23:51:58

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę Łebowskiego tylko dzieki Twemu cytatowi.
> Co jest?!

Jak to co?
Tchórz jest.

9. Data: 2011-04-22 23:55:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Apr 2011 01:51:58 +0200, Veronika napisał(a):

> Jak to co?
> Tchórz jest.

Akurat wobec mnie??? No też coś.

10. Data: 2011-04-23 00:05:57

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat wobec mnie??? No też coś.

Wobec większości.

Kto z Was się przyzna do tych demonstrantów?
Chinski Pokoj by Ghost
Były samolociki, to czas na okręty
Isten, áldd meg a magyart!
ciekawe, bo zawsze jest szansa ze trafi sie na erotomana