przykre- kradziez...

1. Data: 2011-04-22 11:40:28

Temat: przykre- kradziez...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałem wysłać wiadomość- ale zauważyłem, że nie mam sygnaturki. W
poszukiwaniu jej przeglądałem trochę wiadomości, jak mnie nie było na
grupie. Tak- znalazłem. Widzę, kto jej użył- bez mojej wiedzy i zgody. Jest
mi przykro. No trudno- stało się...Czy ta osoba zdobędzie się choć na
oficjalne przeprosiny i zwrot sygnaturki? Obecnie jestem silnie wzburzony.
Rozważam nawet, Ewo możliwość powiadomienia odpowiednich organów- to
kradzież mienia wielkiej wartości. No i jednocześnie kradzież zuchwała. No
cóż- może tego nie zrobię- oczywiście jak otrzymam odpowiednie
zadośćuczynienie

:-)
--

Chiron

2. Data: 2011-04-22 11:44:20

Temat: Re: przykre- kradziez...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 13:40, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
> kradzież mienia wielkiej wartości. No i jednocześnie kradzież zuchwała. No
> cóż- może tego nie zrobię- oczywiście jak otrzymam odpowiednie

A był przy sygnaturce copyright, albo inny taki znak?

Stalker

3. Data: 2011-04-22 11:59:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup
7g2000prb.googlegroups.com...

> [...]
>
> :-)
> --

A był przy sygnaturce copyright, albo inny taki znak?

A na Twoim portfelu jest? Nie? To uważaj:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

4. Data: 2011-04-22 11:59:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 13:40, Chiron pisze:
> [...]
> jednocześnie kradzież zuchwała. No cóż- może tego nie zrobię-
> oczywiście jak otrzymam odpowiednie zadośćuczynienie

Chironie, sygnaturkę jedynie sobie wypożyczyłam na jeden raz i
natychmiast ją oddałam. Fakt, bez Twojej zgody, przyznaję i przepraszam. ;)
W ramach zadośćuczynienia możesz raz podpisać się jako Ewa i użyć
sformułowania "udaj się w podróż". :)

Ewa

5. Data: 2011-04-22 12:02:44

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 13:59, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Stalker"  napisa w wiadomo ci grup
7g2000prb.googlegroups.com...

> A by przy sygnaturce copyright, albo inny taki znak?

> A na Twoim portfelu jest? Nie? To uwa aj:-)

Nie zauważyłem, żeby sygnaturka ZNIKNĘŁA spod twoich postów.
A portfel zapewne by zniknął z mojej kieszeni i pojawił się w
innej :-)

Stalker, IMO Medea ją po prostu pomnożyła, a nie odjęła :-)

6. Data: 2011-04-22 12:06:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

natychmiast ją oddałam. Fakt, bez Twojej zgody, przyznaję i przepraszam. ;)
W ramach zadośćuczynienia możesz raz podpisać się jako Ewa i użyć

No cóż- będę więc musiał swoich racji dochodzić sądownie. Trudno. Mamy więc
spór- ja składam pozew do Redarta (sam się kiedyś napraszał na sędziego).
Przyznasz, że on- póki co- niezawisły. Jak rozsądzi nie tak, jak potrzeba-
to może być zawisły:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

7. Data: 2011-04-22 12:12:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 14:06, Chiron pisze:
> [...]
> sędziego). Przyznasz, że on- póki co- niezawisły. Jak rozsądzi nie
> tak, jak potrzeba- to może być zawisły:-)

To ja od razu poproszę o przełożenie sprawy na termin mocno
poświąteczny, bo zaraz będę musiała zniknąć.
Chyba że chcesz Redarta powiesić beze mnie.

Ewa

8. Data: 2011-04-22 14:14:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup
g2000prm.googlegroups.com...

Nie zauważyłem, żeby sygnaturka ZNIKNĘŁA spod twoich postów.
A portfel zapewne by zniknął z mojej kieszeni i pojawił się w
innej :-)

Stalker, IMO Medea ją po prostu pomnożyła, a nie odjęła :-)
==============

Czy takie tłumaczenia przyjmują, jak znajdą u kogoś pirackie DVD?
:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

9. Data: 2011-04-22 16:54:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-22 16:14, Chiron pisze:
> [...]
>
> Czy takie tłumaczenia przyjmują, jak znajdą u kogoś pirackie DVD?

Coś mi się wydaje, że na płytach to są różne C i R :-)

Stalker

Wesołych...
Kto z Was się przyzna do tych demonstrantów?
Chinski Pokoj by Ghost
Były samolociki, to czas na okręty
Isten, áldd meg a magyart!