ZDROWYCH, WESOŁYCH, A PRZEDE WSZYSTKIM __SPOKOJNYCH__ ŚWIĄT...

1. Data: 2011-04-24 00:03:03

Temat: ZDROWYCH, WESOŁYCH, A PRZEDE WSZYSTKIM __SPOKOJNYCH__ ŚWIĄT...
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... pozbawionych sporów, niesnasek i przytyków osób "X" do osób"Y", i
odwrotnie.

Osobom wierzącym życzę z wiadomych powodów - na znak wiary i narodzin
nowego, _"wielkiego"_ życia, i odmiany która za tym szła (tej "na
lepsze").

Osobom niewierzącym życzę z powodu wolnego w pracy, okazji do wyżerki,
i wszystkiego co się dla nich z tymi świętami wiąże.

Takim, czy takim, wszystkim życzę szczerze i od serca. No, to raz
jeszcze, WESOŁYCH.

Pzdr.,
darr

Byłoby miło, gdyby nikt nie próbował skopać tego wątku - tym czy
tamtym. ;)

2. Data: 2011-04-24 00:05:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Apr 2011 17:03:03 -0700 (PDT), darr_d1 napisał(a):

> [...]
>
> Pzdr.,
> darr
>
> Byłoby miło, gdyby nikt nie próbował skopać tego wątku - tym czy

Nie skopie.

3. Data: 2011-04-24 00:28:54

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 02:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie skopie.

Csss... Ogolnie napisalem, nie personalnie - nikogo nie mialem na
mysli. Serio.

Byl juz jeden watek z zyczeniami, w ktorym to zyczenia - jako takie -
stanowily moze z 10% calosci. To wlasnie zainspirowalo mnie do
dopisania takiej wzmianki.

Cel wysylania takich zyczen uwazam za zbyt wazny i szczegolny, aby
ktos sobie po nim "deptal".

No. :-)

Pzdr.,
darr

4. Data: 2011-04-24 05:54:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 02:03, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:
> ... pozbawionych sporów, niesnasek i przytyków osób "X" do osób"Y", i
> odwrotnie.

Na spory i niesnaski jest prosty sposob: odwrocic sie
i wyjsc :) a jesli ktos bardziej wytrzymaly, to zostac
i postarac sie o takie wlasne oddalenie od tematu,
by moc spokojnie dostrzec "racje" wszystkich stron.
Bo to w sumie ciekawa sprawa jest :)

> Takim, czy takim, wszystkim życzę szczerze i od serca. No, to raz
> jeszcze, WESOŁYCH.

Dzieki, i wzajemnie. :)

http://www.youtube.com/watch?v=JMYWxsdj4v8

W ręce niósł wysoko
Chorągiew radości
By wszyscy zrozumieli
Posłanie miłości

5. Data: 2011-04-24 06:38:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]

Bo to w sumie ciekawa sprawa jest :)

> Takim, czy takim, wszystkim życzę szczerze i od serca. No, to raz

I podtrzymywali mu je
Parchy w górze uniesione
By słońce nie zachodziło
Na inną stronę, gdyż miłość
To była aż do śmierci wszech
Co parcha nie chcieli. Ech...

6. Data: 2011-04-24 06:54:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 08:38, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> "Hanka" <c...@g...com> wrote
>
> I podtrzymywali mu je
> Parchy w górze uniesione
> By słońce nie zachodziło
> Na inną stronę, gdyż miłość
> To była aż do śmierci wszech
> Co parcha nie chcieli. Ech...

Nie sposob jest odciac sie od tej glownej Bai,
w ktorej zostalismy wychowani - a byc moze
nawet, w imie ktorej zostalismy poczeci :)
Lokalizacja naszego bytu obecnego, w panstwie,
ktore ponad tysiac lat temu zgieło kolana przed
Rzymem, oznacza ni mniej ni więcej - poddanie się
ponadtysiacletniej indoktrynacji i przyjecie _w siebie_
wszystkich płynacych zen konsekwencji.

JAK wybrac z tego _samo Dobro_ - zalezy tylko
i wylacznie od nas.

Milosc i smierc bowiem, wszystkim zostala dana
taka sama.

7. Data: 2011-04-24 12:48:24

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Byłoby miło, gdyby nikt nie próbował skopać tego wątku - tym czy
> tamtym. ;)

Nie skopie.
A ja w Świątecznym temacie...coś mi nie wychodzi: moi rodzice zawsze robili
sami chrzan (tarli, przyrządzali)- i zawsze był bardzo, bardzo ostry.
Niestety- już drugi rok ja sam przyrządzam- a przepisu rodziców nie znam.
Szukałem więc po internecie- i tak mi już kolejny raz wyszedł bardzo łagodny
chrzan.:-( Coś robię źle- ale co? Masz jakiś sposób- o ile też sama
przygotowujesz ćwikłę?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

8. Data: 2011-04-24 13:00:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 14:48:24 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> Szukałem więc po internecie- i tak mi już kolejny raz wyszedł bardzo łagodny
> chrzan.:-( Coś robię źle- ale co? Masz jakiś sposób- o ile też sama

Oczywiście robię tradycyjną ćwikłę (przy okazji wspomnę - koniecznie buraki
w półplasterki, nie wiórki), ale odkąd nie mam na działce chrzanu (kiedys
po prostu sadziłam w byle miejscu i ile urósł sam, tyle miał), to kupuję
gotowy (firmy Polan - jest ostry) i go dodaję. Wypraktykowałam jednak, ze
ostrość chrzanu zależy od... miejsca jego rośnięcia. Tj jeśli rośnie na
ubogiej glebie i nie jest "przehodowany" czyli nawożony i podlewany, to
jest dobry, ostry. Jesli jest uprawiany specjalnie, to jest do niczego.

9. Data: 2011-04-24 13:08:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]

ubogiej glebie i nie jest "przehodowany" czyli nawożony i podlewany, to
jest dobry, ostry. Jesli jest uprawiany specjalnie, to jest do niczego.
===
No tak. Po raz kolejny żałuję, że nie mieszkam na wsi:-(. Chcę, żeby kiedyś
mnie było stać na mieszkanie w domku- z własną działką- zobaczymy, może
jeszcze zrealizuję marzenia...
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

10. Data: 2011-04-24 13:19:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> [...]
> znam. Szukałem więc po internecie- i tak mi już kolejny raz wyszedł bardzo
> łagodny chrzan.:-( Coś robię źle- ale co? Masz jakiś sposób- o ile też

Spoko. Sam oglądałem herezję - przelewanie tartego chrzanu wrzątkiem w
wykonaniu Ewy. Chrzan jest cudowną i leczniczą rośliną - nie powinno się
zabijać jej mocy. Utarty chrzan wystarczy zakonserwować kwasem octowym (4 -
6 %) lub cytrynowym i ugnieść w słoiczku, najlepiej z brązowego szkła.
Przechowywać w chłodzie i bez dostępu światła. Będzie ostry. Prócz czosnku i
selera fantastyczny środek na nadciśnienie.
Wspaniała jest surówka wiosenna z drobno posiekanej rzodkiewki, tartego
chrzanu wykopanego wiosną oraz gęstej śmietany.

przykre- kradziez...
Wesołych...
Kto z Was się przyzna do tych demonstrantów?
Chinski Pokoj by Ghost
Były samolociki, to czas na okręty