Wiedzialem, ze przyjdziesz (bajeczka)

1. Data: 2002-03-14 10:26:58

Temat: Wiedzialem, ze przyjdziesz (bajeczka)
Od: "Koranja.." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bajka A. de Mello. Jezeli juz tu byla, to przepraszam. :)

- Moj przyjaciel nie wrocil z pola bitwy. Prosze o pozwolenie pojscia po
niego i przyprowadzenia go tutaj.
- Odmawiam - rzekl oficer. - Nie chce, zebys ryzykowal zycie dla czlowieka,
ktory prawdopodobnie nie zyje.
Zolnierz odszedl, aby wrocic po godzinie smiertelnie ranny, niosac cialo
swego przyjaciela. Oficer wpadl we wscieklosc.
- Mowilem ci, ze nie zyje! Teraz stracilem was obu! Powiedz, czy warto bylo
isc, by przyniesc cialo?
Umierajacy odrzekl:
- O tak. Gdy do niego dotarlem, jeszcze zyl. I powiedzial do mnie: Jack,
wiedzialem, ze przyjdziesz.

Pozdrowionka :)
andzia

1. Data: 2002-03-14 12:58:56

Temat: Re: Wiedzialem, ze przyjdziesz (bajeczka)
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koranja.."

> [...]
> isc, by przyniesc cialo?
> Umierajacy odrzekl:
> - O tak. Gdy do niego dotarlem, jeszcze zyl. I powiedzial do mnie: Jack,

Piękne, Andziu..
Tak to właśnie jest.. z przyjaciólmi.
Eva

1. Data: 2002-03-15 08:08:48

Od: "Niceman" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koranja.." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> isc, by przyniesc cialo?
> Umierajacy odrzekl:
> - O tak. Gdy do niego dotarlem, jeszcze zyl. I powiedzial do mnie: Jack,

Naprawdę fajne... takie... symboliczne... wyrażające sedno-sens przyjaźni...
Już to gdzieś słyszałem... ale na pewno nie na grupie...
Dzięki, że to tu napisałaś... :)

Pozdrawiam
NiceMan

1. Data: 2002-03-15 22:06:20

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koranja.."

> Bajka A. de Mello. Jezeli juz tu byla, to przepraszam. :)

Ja proszę o następną bajkę, bo uwielbiam zakończenia :-) tudież morały.

[cut...]
> - O tak. Gdy do niego dotarlem, jeszcze zyl. I powiedzial do mnie: Jack,
> wiedzialem, ze przyjdziesz.

Jack nie tylko przyszedł, bo wierzył, że zdąży z pomocą i uratuje życie
koledze.
Tym razem przyjaźń i poświęcenie :-)

Masoneczka vel Ania

Ad. Jak zagadac?