"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:38, Ikselka pisze:

> Ale tak w ogóle nie bardzo mi się chce ciągnąć ten podwątek z względu na
> obecną tu matkę chorego dziecka. Nie widze pwoodu, aby drążyć kanały w jej
> cierpieniu...

Matka chorego dziecka sama pisze w tym wątku więc się nie przejmuj.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jakie Wy macie hobby?

Rozmaite :-)

--

Paulinka

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:41, Paulinka pisze:

> Ja pamiętam, co mi moja mama mówiła i co ja czułam, kiedy leżałam
> wielokrotnie w szpitalu jako dziecko z różnymi poważnymi chorobami.
> Ona mi mówiła, że może boleć, że to będzie nieprzyjemne, ale ona
> przyjedzie i będzie ze mną. I była. Żadnych aniołków.
> Punkcja zatok w znieczuleniu miejscowym. Miałam 6 lat, powiedziała mi na
> czym to polega. Dałam radę. Siedziała na korytarzu cały dzień, kiedyś
> nie wpuszczali na oddział rodziców, tak jak teraz. Ja wiedziałam, ze
> przyjdzie. I była.

Ano właśnie. Realizm, nie bajka i abstrakcja.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:40, Ikselka pisze:

> Uważam, że małe dzieci trzeba jak najdłużej chronić przed dokłądnym
> rozumieniem pewnych rzeczy.

A ja uważam, że ZBYTNIO je chroniąc, chroniąc bez wyczucia można im
zrobić dużo większą krzywdę.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Jakich?

Na pewno widziałaś jakieś nieżywe roślinki lub zwierzątka.
To po co pytasz?

Sz.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:25:20 +0100, medea napisał(a):

> I nie było w tym poznać żadnych
> negatywnych emocji. T

Ponieważ dziecko NIE rozumiało, co naprawdę oznacza GUZ. I całe szczeście.
Nie zdawało sobie sprawy z zagrożenia - nie dlatego, ze nie słyszało nigdy
o śmierci, ale dlatego, że fenomen śmierci nie był możliwy do zrozumienia
przez dziecko za pomocą aparatu pojęciowego, jaki ono miało stosownie do
wieku.
Dziecko "posadziło" ten "guz" i "śmierć" na wspólnej półce z zadrapaniem po
upadku oraz z efektem jaki jest po zamknięciu oczu...

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 22:45, Ikselka pisze:

> TO jest moje hobby, poza pracą.
> I jeszcze kiełbasy robienie :->
>

> Jakie Wy macie hobby?

Jedzenie dobrej kiełbasy :>

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:26:02 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-09 22:09, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> No widzisz Lemurku, po to Bozi potrzebne Stasiowe oczko. Żeby sobie
> popatrzyło na Stasia z odległości, aż się znów nie spotkają.
>
> Qra

Ja bym wytłumaczyła dziecku, że oczko było chore i poszło do Bozi, żeby je
tam uleczyła - a kiedyś-kiedyś, jak Staś będzie duży i bardzo stary, to mu
je Bozia odda jak nowe. Kiedy na starość jego drugie oczko będzie już do
niczego, to wtedy to "nowe" u Bozi na przechowaniu będzie jak znalazł...

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:26:43 +0100, medea napisał(a):

> Dziewczyny, nie podsycajcie tej farsy!

Przypominam, że jak często tutaj, zaczęło się od mojej przenośni - która
spotkała się z zaczepkami. Więc kto tu farsę robi, to robi. Na pewno nie
ja, więc słusznie wzywasz.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 22:28:48 +0100, medea napisał(a):

> Howgh! ;)

Jaaaasne.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?