Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem

11. Data: 2017-07-01 17:49:01

Temat: Re: Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...po co w takim razie dodaje
> się masło skoro jest olej ?

Masło daje coś w rodzaju hrupiącej skorupki.
Często do smażenia dodaje się je w tym celu.
Ale to niezdrowe na wątrobę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2017-07-01 20:08:22

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedziałem. Dziękuję

13. Data: 2017-07-01 20:35:03

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-01 o 17:49, Stokrotka pisze:

> Masło daje coś w rodzaju hrupiącej skorupki.
> Często do smażenia dodaje się je w tym celu.
> Ale to niezdrowe na wątrobę.

Raczej chodzi o smak. Mnie tam nie szkodzi, wręcz przeciwnie. To, że
masło niezdrowe wymyślili ci od kombinowania utwardzaniem oleju rzepakowego.
Wiem, bo moja matka z nimi pracowała. W czasie polskiej bidy z tego
oleju utwardzalnego robili sobie w domach znicze i zanosili na
cmentarze. Rany! Jak to kopciło!

--
animka

14. Data: 2017-07-05 14:43:48

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4 kotlety 1 cm na grubość (może być np karkówka )
Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem. Poza tym zwiększa prawdopodobieństwo
zachorowania na raka.

Alkohol jest też szkodliwy.

15. Data: 2017-07-05 16:20:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem. Poza tym zwiększa prawdopodobieństwo
> zachorowania na raka.

> Alkohol jest też szkodliwy.

Proponuję ograniczyć czytelnictwo tej grupy do ludzi ponad 18 lat .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2017-07-05 17:53:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-07-05 14:43, obywatel Jivanmukta uprzejmie donosi:

> Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem. Poza tym zwiększa prawdopodobieństwo
> zachorowania na raka.

> Alkohol jest też szkodliwy.

Woda jest szkodliwa najbardziej. Nie dość, że sama chemia, to jeszcze
umiera każde stworzenie, które ją pije.

17. Data: 2017-07-05 20:40:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> [...]
>>> 3 ząbki czosnku
>
> Woda jest szkodliwa najbardziej. Nie dość, że sama chemia,
> to jeszcze umiera każde stworzenie, które ją pije.

Ponadto gdyby do wymienionych składników dodać jeszcze wody,
to na pewno się tym tylko zaszkodzi.

Jarek

--
Nie pij że ty chłopie wody
Bo ta woda tobie szkodzi

18. Data: 2017-07-10 00:39:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Jedzenie mięsa jest ciężkim grzechem.

Skąd wiesz?

19. Data: 2017-07-10 20:11:48

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Skąd wiesz?

Np. z Biblii. W Księdze Rodzaju jest napisane że za pokarm ma służyć
człowiekowi roślinność.
Poza tym z książek Sai Baby.

20. Data: 2017-07-10 20:13:05

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

>>> 5-6 szalotek
>>> 3 ząbki czosnku

> Proponuję ograniczyć czytelnictwo tej grupy do ludzi ponad 18 lat .

Chyba piszesz o sobie.

Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!