Wiercenie otworów w ścianie do powieszenia drążka do podciągania

1. Data: 2005-08-08 13:08:10

Temat: Wiercenie otworów w ścianie do powieszenia drążka do podciągania
Od: "Prekto" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Próbowałem wczoraj wiercić otwory w ścianie nośnej wiertarką z udarem 800W
ale nic nie wyszło (bardzo twarda ściana). W otwory będę chciał później
włożyć kolki rozporowe i wkręcić śruby a wszystko to do przykręcenia do
ściany drążka do podciągania. (taki kupiłem:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59574991 )
i teraz pytanie czy mogę użyć wiertarki Młoto-wiertarka Bosch GBH 2-24 DSR
do wywiercenia otworów?
czy nie uszkodzi mi wywierconych otworów na tyle że jak włożę kołki i
przykręcę śruby to one i tak nie będą trzymały? (młot kruszy beton???)

czekam na odpowiedzi bo dzisiaj chcę zacząć działać ;)

Pozdrawiam
Dominik

2. Data: 2005-08-08 14:31:30

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prekto" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> i teraz pytanie czy mogę użyć wiertarki Młoto-wiertarka Bosch GBH
> 2-24 DSR do wywiercenia otworów?

Tak.

> czy nie uszkodzi mi wywierconych otworów na tyle że jak włożę kołki
> i przykręcę śruby to one i tak nie będą trzymały? (młot kruszy
> beton???)

Młot kruszy beton, ale tylko w miejscu wiercenia, naokoło dziury jest
wszystko OK.

J.

3. Data: 2005-08-08 15:01:49

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prekto wrote:

> i teraz pytanie czy mogę użyć wiertarki Młoto-wiertarka Bosch GBH 2-24 DSR
> do wywiercenia otworów?

Czy tego Boscha kupiles na allegro za 300 zl?

--
Filip.

4. Data: 2005-08-09 11:33:38

Od: "Prekto" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy tego Boscha kupiles na allegro za 300 zl?
>
> --
> Filip.

nie, pożyczyłem z firmy ;)
ale już zrobiłem otwory i teraz żałuję że wcześniej nie pomyslalem o
wypożyczeniu tylko bawiłem się inną wiertarką
wiertło wchodziło jak w masełko ;)

pozdrawaim,
Dominik

Kotłownia czy ogrzewanie indywidualne dla 6 mieszkań? Poradźcie
białe stworzonka ??
Naprawa Pralek Warszawa
BATERIA SLONECZNA 45W ( solar )za pół ceny
bosch vs mastercook