Wierzba i antena satelitarna

następny post »
From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Wierzba i antena satelitarna
Date: Tue, 28 May 2002 15:25:43 +0200

Sluchajcie, wierzba (taka poskrecana) rosnaca w moim ogrodzie zakloca odbior
sygnalu telewizyjnego sasiada. Antena byla pierwsza niz drzewo. Problemy
pojawily sie latem zeszlego roku. Nie ma watpliwosci, ze winne jest drzewo.
Pytanie, czy przyciecie szczytu cos da? Prawdopodobnie trzeba bedzie
przycinac tak co dwa lata. Jak to wplynie na kondycje drzewa? Wlasciwie
zdecydowany jestem na sciecie calego drzewa. (W niektorych krajach
niemieckich sadzenie tegoz podobno jest zabronione). Ale wole jeszcze Was
spytac. Moze ktos mial juz podobny przypadek. Bardzo prosze o szybka
odpowiedz, ze wzgledu na mistrzostwa piki noznej. Mnie to wisi ale sasiad to
maniak futbolowy.

Irek