Wierzba i antena satelitarna

11. Data: 2002-06-03 07:42:47

Temat: Re: Wierzba i antena satelitarna
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:adf0dg$jmp$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> Buzi! :-))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ja mnie az tak kochasz, to poradz: siatka biegnie ze wschodu na zachod.
Wzdluz tej siatki chcialem posadzic winorosl. Tuz za siatka jest waskie na
metr przejscie do ogrodu sasiada a za przejsciem garaz. Pytanie: jesli
posadze tam winorosl rozpieta na kracie drewnianej, to czy bedzie przemarzac
w mrozniejsze zimy. Zalezy mi nie tylko na samej roslinie ale tez na
atrakcyjnej oslonie latem. Obawiam sie bowiem, ze przeciagi zimnych wiatrow
(z zachodu na wschod) moga zaszkodzic. Liczylem na to, ze nagrazana sciana
garazu bedzie troche odbijala cieplo w okresie wegetacji. A moze najpierw
obsadzic czyms z tylu jako oslone i dopiero za ta oslona sadzic winorosl?
Niby klimata mamy tu lagodny ale te wiatry (podejrzewam) np. rok w rok
niszcza kwiaty i mlode galazki migdalowca. Tymczasowo posadzilem wzdlu
siatki sloneczniki, ze obserwowac co sie dzieje jak wieje.

Irek