Wiesna!

1. Data: 2020-04-05 12:40:44

Temat: Wiesna!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Łotwierać szeroko okna, coby z zatęchłych chałup wywietrzyć miazmaty chińskiej grypy!
Wiesna idzie!

2. Data: 2020-04-05 12:58:32

Temat: Zbytwczesna Wiesna!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Łotwierać szeroko okna, coby z zatęchłych chałup wywietrzyć miazmaty chińskiej grypy!
Wiesna idzie!
---
Wpierw Smierc przyjdzie i krzyze adorowane lzami bliskich na trumnach w Wielki
Tydzien i Piatek.
Wiesna i zmartwychwstanie dopiero od Sobotnio-Niedzielnej Wielkiej Nocy...

3. Data: 2020-04-05 13:06:02

Temat: Re: Wiesna!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> Łotwierać szeroko okna, coby z zatęchłych chałup wywietrzyć miazmaty
> chińskiej grypy! Wiesna idzie!

Mujborze, dopiero teraz łotworzyłeś? Moje łotwarte łod początku marca :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-04-05 13:14:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 11:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Łotwierać szeroko okna, coby z zatęchłych chałup wywietrzyć miazmaty chińskiej
grypy! Wiesna idzie!

przedwiosnie mnie ugryzlo, przeziebilem sie

--
gazebo

5. Data: 2020-04-05 13:54:54

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.04.20 um 12:40 schrieb Jakub A. Krzewicki:
> Łotwierać szeroko okna, coby z zatęchłych chałup wywietrzyć miazmaty chińskiej
grypy! Wiesna idzie!

Robi sie!

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49738394157/i
n/dateposted-public/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

6. Data: 2020-04-05 14:19:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 12:54, Sylvio Balconetti pisze:

> Robi sie!
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49738394157/i
n/dateposted-public/

https://www.szybkiplik.pl/xMW5Dh499d

bazanty wylaza na drogi a toto tyrzma sie bardziej jeziora

--
gazebo

7. Data: 2020-04-21 15:32:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 kwietnia 2020 13:06:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Mujborze, dopiero teraz łotworzyłeś? Moje łotwarte łod początku marca :-)

https://youtu.be/Dl2LuJkTZV8

Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem
natura mezczyzn
Jak rozwala sie wszelkie wsPOlnoty w realu i kontroluje sie je w wirtualu [PandeMonium]
Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
Nocne Polaków rozmowy...?