Wieszanie szafek na listwie...

1. Data: 2003-04-24 22:45:59

Temat: Wieszanie szafek na listwie...
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem z powieszeniem szafek kuchennych na listwie...
Konkretniej - 'uchwyty' z szafek nijak nie pasują do dziurek w listwie.
A może te dziurki są tylko na kołki a szafki się jakoś automagicznie zahacza
o te listwy?
Sam już nie wien. Dzisiaj myślałem nad tym kilkadziesiąt minut i nic nie
wymyśliłem :)
Może już to kilkudniowe składanie mebli mi się rzuciło na myślenie i
rozwiązanie jest trywialne?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-25 05:59:21

Temat: Re: Wieszanie szafek na listwie...
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w
wiadomości news:0t3ea868b3i4455n3e8%sal@hell.pl...
> Mam problem z powieszeniem szafek kuchennych na listwie...
A może masz różne ? :-)
Normalnie to ta listwa wygląda jak takie rozdeptane U, mocujesz tym
bardziej płaskim do ściany. Z szafek powinny wystawać takie pazurki,
którymi zaczepiasz o listwę. Wysokość i odległość od ściany regulujesz
wkrętami w tej "puszcze" z której wystają te pazurki.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-04-25 06:02:18

Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> wrote in message
> [...]
> wymyśliłem :)
> Może już to kilkudniowe składanie mebli mi się rzuciło na myślenie i

Jak popatrzysz na listwę, to jedna krawędź jest ciut bardziej wygięta od
drugiej.
Szafki wieszasz po prostu na listwie od góry. Dziurki są, bo po co ma to
ważyć tonę, skoro może tylko kilogram.

1. Data: 2003-04-25 07:59:06

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivan <N...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> którymi zaczepiasz o listwę. Wysokość i odległość od ściany regulujesz
> wkrętami w tej "puszcze" z której wystają te pazurki.

No tyle to wiem. Znaczy nie zaczepiam tak naprawdę za dziurki w listwie,
tylko za jedną krawędź listwy?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-25 08:12:42

Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tyle to wiem. Znaczy nie zaczepiam tak naprawdę za dziurki w listwie,
> tylko za jedną krawędź listwy?

tak

1. Data: 2003-04-25 08:17:15

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w
wiadomości news:0t3ea8eaafi6b01n3e8%sal@hell.pl...
> No tyle to wiem. Znaczy nie zaczepiam tak naprawdę za dziurki w
listwie,
> tylko za jedną krawędź listwy?

Dokładnie.
Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

Głowice Danfossa, a grzejniki Kermi
Sosny czarne
Mały domek do wynajęcia (ok. W-wy) w cenie mieszkania !!!
Ile po gruncie?
Ocieplanie budynku