Winko z czarnych porzeczek

11. Data: 2004-08-11 14:00:45

Temat: Odp: Odp: Winko z czarnych porzeczek
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> Hmm..
> Jaki ja zyto-daktylol pilam niedawno.. mniam :-)
> A z porzeczkolem trzeba uwazac, nie przetrzymac za dlugo, bo potem lapie
> taki jakis posmak.. od pesteczek porzeczkowych chyba, czy co..
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Oooo! bierzcie tumany przykład z prymuski szkolenia !!! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2004-08-11 14:12:57

Temat: Re: Odp: Odp: Winko z czarnych porzeczek
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in news:cfd916$kb1$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Oooo! bierzcie tumany przykład z prymuski szkolenia !!! :-))))

Ekhem.. tego.. nie zebym sie czepiala, ale niedawno pilam tez takie cosik
nstawione na winogronie, przefermentowane, niedestylowane.. i _nie bylo_ to
wino.. to co w takim razie? Winogronol? :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. eksperymentujaca na zywym organizmie

13. Data: 2004-08-11 14:20:03

Temat: Odp: Odp: Odp: Winko z czarnych porzeczek
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nstawione na winogronie, przefermentowane, niedestylowane.. i _nie bylo_
> wino.. to co w takim razie? Winogronol? :-)

A nie wiem. Takie cosik kiepskawe to nie mogło być wino.

> Pozdrowienia - Ewa Sz. eksperymentujaca na zywym organizmie

Jednakze rozumiejąc wyjątkowe zapotrzebowanie organizmu.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2004-08-11 21:31:30

Temat: Re: Winko z czarnych porzeczek
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> Nie istnieje wino z czarnych porzeczek! Możesz z nich zrobić co najwyżej
> porzeczkol.
> Wino jest tylko z winogron! :-))))))))

Tak jest!!!
Pan Janusz ma rację, każda bromatologiczna książka na świecie ma rozdział,
zaczynający się (w różnych językach) od: "wino jest napojem alkoholowym
uzyskanym z winogron....." itd.

Pozdrawiam
p...@r...pl

15. Data: 2004-08-12 07:48:49

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Aug 2004 23:31:30 +0200, "Piotr Siciarski"

> [...]
>zaczynający się (w różnych językach) od: "wino jest napojem alkoholowym

E tam, każda książka o wytwarzaniu napojów, przetworów itepe
podaje przepisy na w i n a porzeczkowe, wiśniowe, agrestowe,
jagodowe, malinowe.....

Pozdrawiam,
Anka :)

16. Data: 2004-08-12 08:39:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:l38mh0d4aui3ue2r4ccklu9f8avp4hjiia@4ax.com Anna
Kowalska <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> E tam, każda książka o wytwarzaniu napojów, przetworów itepe
> podaje przepisy na w i n a porzeczkowe, wiśniowe, agrestowe,
> jagodowe, malinowe.....

Hejka. Nie ważne z czego, ważne żeby wino było słodkie i mocne. :-)
Pozdrawiam efektywnie Ja...cki

17. Data: 2004-08-12 09:06:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Nie ważne z czego, ważne żeby wino było słodkie i mocne. :-)

Dlaczego ma być słodkie? :-O

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

18. Data: 2004-08-12 10:01:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:411b3305$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> Dlaczego ma być słodkie? :-O

Hejka. Bo słodkie jest naj. :-D
- słodka tajemnica,
- słodka woń kwiatów,
- słodki zapach,
- słodkie dźwieki, ...melodia,
- słodki uśmiech, głos, charakter,
- słodki spokój nocy
- słodkie wspomnienia,
- słodkie usta,
- słodka dziewczyna,
- słodkie słówka,
- słodkie oczy robić do kogoś :-)
Pozdrawiam ewentualnie miodowo Ja...cki

19. Data: 2004-08-12 11:22:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Bo słodkie jest naj. :-D
> - słodka tajemnica,
> - słodka woń kwiatów,
> - słodki zapach,
> - słodkie dźwieki, ...melodia,
> - słodki uśmiech, głos, charakter,
> - słodki spokój nocy
> - słodkie wspomnienia,
> - słodkie usta,
> - słodka dziewczyna,
> - słodkie słówka,
> - słodkie oczy robić do kogoś :-)
> Pozdrawiam ewentualnie miodowo Ja...cki

Ale mi się słodko zrobiło :-)

20. Data: 2004-08-12 18:51:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego ma być słodkie? :-O

Bo najwidoczniej Dirko jest wyznawcą idei iż czerwone to ładne a słodkie
to dobre ...

Serdecznie Miłka

Co to za roślinka?
Żywopłot