Pożegnajmy razem lato :-))

1. Data: 2004-08-06 08:46:25

Temat: Pożegnajmy razem lato :-))
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Ponieważ kilka osób notorycznie mnie straszy najechaniem :-) zatem,
usiłując sprostać oczekiwaniom, Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam na
nasz kawałek ziemi.
Biorąc pod uwagę, że sierpień to jeszcze czas urlopów, (a mam wciąż cichą
nadzieję, że i nam uda się gdzieś wyrwać chociaż na 10 dni), zatem rozsądny
wydaje mi się termin 4 września.
W następny weekend mam kolejną wystawę storczykową, a później jest
Skierniewickie Święto...
Nie obiecuję niczym szokować ani wstrząsać :-), ale obiecuję serdecznie
powitać każdego, kto zechce nas odwiedzić.
Za miesiąc niewiele już będzie kwitło, ale za to będzie lepsza pora, żeby
coś wykopać :-).

Czy są chętni na takie spotkanie?

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2004-08-06 09:16:02

Temat: Re: Pożegnajmy razem lato :-))
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> [...]
> nasz kawałek ziemi.
> Za miesiąc niewiele już będzie kwitło, ale za to będzie lepsza pora, żeby

Oczywiście. Ja się już nawet z Anią umówiłam wstępnie w tej kwestii.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-08-06 15:15:20

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie obiecuję niczym szokować ani wstrząsać :-), ale obiecuję serdecznie
> powitać każdego, kto zechce nas odwiedzić.

Ja jestem chętna . Tylko czy nowe nieznane osoby też mogą przybyć na
spotkanie?
Gdzie mieszkają takie otwarte osoby na innych ludzi??

4. Data: 2004-08-06 16:11:32

Temat: Odp: Pożegnajmy razem lato :-))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@N...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cevglc$11g$...@n...news.tpi.pl...

> Czy są chętni na takie spotkanie?

Jestem. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2004-08-06 17:57:52

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wodniks" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem chętna . Tylko czy nowe nieznane osoby też mogą przybyć na
> spotkanie?

Oczywiście :-). Chociażby po to, żeby przestały być nieznane.

> Gdzie mieszkają takie otwarte osoby na innych ludzi??

Ja nie wiem gdzie, ale jeśli o mnie chodzi to mieszkam pod Kozienicami, wieś
Kociołki. Z Kozienic trzeba się udać w kierunku na Sandomierz. Tu jest
mapka:
http://www.pilot.pl/index.php3?z_city_id=38874&lang=
pl

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-08-06 20:46:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem chętna . Tylko czy nowe nieznane osoby też mogą przybyć na
> spotkanie?
> Gdzie mieszkają takie otwarte osoby na innych ludzi??

Przede wszystkim na Górnym Śląsku.

Pozdrawia boletus

7. Data: 2004-08-07 04:56:16

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jestem. :-)

Cieszę się :-).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2004-08-07 06:29:35

Od: "wodniks" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wieś
> Kociołki. Z Kozienic trzeba się udać w kierunku na Sandomierz. Tu jest

ojej! to daleko od Katowic. ile to może być km.?

9. Data: 2004-08-07 08:05:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| wieś

| ojej! to daleko od Katowic. ile to może być km.?

287:-(

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-08-07 08:14:08

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora