mrówki

1. Data: 2004-08-05 20:40:24

Temat: mrówki
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, mrówki są wszędzie. Działka na mazurskiej wsi. Na klombie- mrówki,
przy żywopłocie - mrówki, na rabatce - mrówki, pod kostką na tarasie -
mrówki, w ścianie z kamienia domu - mrówki, i wszędzie te cholerne mrówki...
Kto mi pomoże? Co zrobić z tymi towarzyszami działkowego życia. Niby nie
powinny mi przeszkadzać te malutkie żyjątka, ale gryzą moje psiaczki i mnie
też gdy coś działam w ogródku.I mam dsyć tych żyjątek. Wykopuję i wynoszę
nad jezioro kupki mrowisk, a gdy wracampo tygodniu znowu to samo. śypiemy
proszek, a one się tym nie przejmują. Czy tak musi być? Kto mi pomoże pozbyć
się tycz nieproszonych gości?
Ps. mam jeszcze kreciki i łasiczki (chyba!), osy, pszczólki, żabki i
ślimaki, ale po kolei. Najbardziej dokuczają - mrówki. Pozdrawiam wszystkich
Grupowiczów.Ewa

2. Data: 2004-08-06 05:05:48

Temat: Re: mrówki
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kochani, mrówki są wszędzie. Działka na mazurskiej wsi.

Ogród w Wieliczce - to samo. Czerwone!!! Wczoraj mnie oblazły przy plewieniu
:(((. Kupię najskuteczniejszy środek. A Ty wrzątkiem, wrzątkiem!
Anka
. Pozdrawiam wszystkich

3. Data: 2004-08-06 06:44:53

Od: "mk" <m...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ps. mam jeszcze kreciki i łasiczki (chyba!), osy, pszczólki, żabki i
> ślimaki, ale po kolei. Najbardziej dokuczają - mrówki. Pozdrawiam
poszukaj w wyszukiwarce "mrówkojad"
a serio zmieniaj do skutku srodek który stosujesz któryś pomoże
Mirekk

4. Data: 2004-08-06 09:39:10

Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kochani, mrówki są wszędzie....Czy tak musi być? Kto mi pomoże pozbyć
> się tycz nieproszonych gości?

Wiem że to wstrętne ale... Walczyłem przez 2 lata z mrówkami w mieszkaniu,
dokładnie w kuchni. Niekiedy pojawiały się także w łazience i wc. Jedynym
skutecznym sposobem okazało się sprzedanie mieszkania. Teraz ich w domu nie
widzę NIGDY. Ufff...

Jacek

---------------> Pozdrawiam <--------------
CityNET Sp. z o.o.
"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"

5. Data: 2004-08-06 15:20:33

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
plewieniu
> :(((. Kupię najskuteczniejszy środek. A Ty wrzątkiem, wrzątkiem!

Ja poradziłam sobie z mrówkami pewną posypką wyglądającą jak czerwony
cukier. Mrówki wnosiły to do gniazda i żywiąc się trucizną sukcesywnie
wyginęły. Ale ja nie miałam aż tak dużo mrówek, wybijałam je tylko tam gdzie
rozpulchniały glebę bylinom szkodząc tym roślinom.

Serdecznie Miłka

6. Data: 2004-08-06 22:31:24

Od: "komix" <komix#@pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kochani, mrówki są wszędzie. ..- mrówki,
> ..- mrówki,..- mrówki, ..-
> mrówki, ..- mrówki, i wszędzie te cholerne mrówki...
> Kto mi pomoże?

Witam! Śmiertelną trucizną dla mrówek jest boraks, nie szkodzi nikomu prócz
mrówkom. Najlepiej kupić jako topnik do spawania gazowego, wtedy kosztuje
grosze:) No i trzeba je zachęcic do deptania jego, wabiąc mrówki smaczną
przekąską.

komix

Ślimaki ?!?!
robale zżerają mi trawnik!!!
Brzoskwinie mi zgniły
Poszukuje stronki zezdjeciami pergoli i altanek
Dzialka